سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:مسوولیت شکست مقابل مقاومت البرز با من است و باید سیستم تیم را تغییر دهم.

وحید شمسایی، سرمربی گیتی‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شکست این تیم مقابل مقاومت البرز گفت: وقتی فکر کنی حریف اسم و رسم ندارد و اسمش مقاومت است و تیم شما از پیش برنده است چکی خواهی خورد که جای سرخی آن تا مدت‌ها باقی می‌ماند. مقاومت مزد تلاش و تعصب خود را گرفت. در حالی که همه بازیکنان ما طراز اول هستند اما نمی‌دانم چرا این نوع بازی را انجام می‌دهند.

او با بیان این که مسوولیت اول و آخر این شکست با او است تاکید کرد: در این شش هفت بازی آن طور که می‌خواستیم ظاهر نشدیم اما من در هر تیمی که مربیگری کردم تا روزی که بودم تمام تلاشم را انجام دادم و دنبال ضعف‌ها رفتم. زمانی که با تاسیسات در سال اول قهرمان شدیم ۴ بازی اول خود را نبردیم و دو بازی را باختیم اما تا آخرین لحظه تلاش کردیم و قهرمان شدیم.

وی افزود: اگر من وحید شمسایی و بازیکنان متوجه این نشویم که چه لیگ سختی داریم، چه جوانان پرقدرتی آمدند و مهم نباشد که با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم و جایگاه تیم کجاست، حداقل برای آبروی خودمان باید بهتر بازی کنیم.

شمسایی با بیان این که برد و باخت مال همه تیم‌هاست گفت: در این چند روزه بازی‌های مختلفی را دیدیم که همه تیم‌های بزرگ باخته‌اند و گیتی‌پسند هم یکی از آن‌هاست اما این‌ها توجیه است و هیچ ترس و واهمه‌ای از اتفاقات آینده ندارم.

وی در مورد این که چرا برخی تیم‌ها را دست کم می‌گیرند؟ تاکید کرد: شاید من بد به بازیکنان القا کردم و از این بابت خوب بازیکنان را توجیه نکردم. تا پیش از ورود به زمین کار دست مربی است اما بازیکنان در زمین باید کار را انجام بدهند و مثل این که متوجه شرایط کنونی نیستند. تیم هم در دفاع مشکل دارد و هم در گلزنی موقعیت زیاد از دست می‌دهیم که مقصر من هستم و باید سیستم تیم را تغییر دهم. اگر با این روند جلو برویم باز هم می‌بازیم و مشکلات بیش‌تری جلوی پای ماست اما من گرگ باران دیده‌ام و برد و باخت زیاد دیده‌ام و می‌دانم که چه مسیری را پیش رو داریم.

سرمربی گیتی‌پسند افزود: در ابتد اهمه تمرکز خود را به مرحله بعد معطوف کرده بودیم و دیدگاه من این بود که از این مرحله راحت صعود می‌کنیم و خودمان را از قبل جزو سه تیم صعود کرده می‌دانستیم اما از همین الان نگرش تیم را تغییر می‌دهم و بازیکنانی که نتوانند با این نگرش کارکنند را بازی نخواهم داد.

شمسایی با تاکید بر این که مدیریت باشگاه مثل جنتی و عراقی‌زاده کاملاً شرایط را برای تیم فراهم کرده و کارشان را به درستی انجام داده‌اند اذعان کرد: تا الان آن چیزی که مدنظر من است رخ نداده و گرچه مسیر طول و درازی را در پیش داریم اما به سمت هدفی که از پیش تعیین کردیم جلو خواهیم رفت.

او در مورد این که تیم برای نیم‌فصل تقویت خواهد شد یا نه؟ گفت: مگر احتیاج به تقویت داریم؟ درهر پست بازیکنانی که مدنظر بوده را گرفتیم اما این را هم بگویم که بارسلونا و رئال مادرید هم می‌بازند. بیلبائو در چند روز کوتاه هم بارسلونا را برد هم رئال را و نشان می‌دهد که اسم‌ها مهم نیست و همه باید با فکر جدید جلو برویم.

شمسایی در مورد جریمه مالی کادر فنی و بازیکنان خاطرنشان کرد: به نظرم این تلنگر خیلی قشنگی بود. اگر همه می‌دانیم که وقتی می‌بریم پاداشی در کار است، وقتی که می بازیم هم باید جریمه شویم. وقتی بازیکن پول حرفه‌ای می‌گیرد باید با او حرفه‌ای رفتار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.