دوازدهمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار با شکست پیکان، پیروزی خانگی شهر خودرو و توقف ذوب‌آهن آغاز شد.

دوازدهمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار با شکست پیکان، پیروزی خانگی شهر خودرو و توقف ذوب‌آهن آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

پیکان ۲ - مس رفسنجان ۳گل‌ها: محمد ستاری (۹) و محمدامین درویشی (۵۲) برای پیکان و فراز امامعلی (۴۰ و ۷۹) و سجاد آشوری (۴۹) برای مس رفسنجانکارت زرد: ابراهیم صالحی و حسین پورامینی

شهر خودروی مشهد یک - نساجی مازندران صفرگل: امین قاسمی‌نژاد (۳۰)کارت زرد: صادق صادقی، فرشاد فرجی و امین قاسمی‌نژاد از شهر خودرو و محمدمهدی نظری و کریم اسلامی از نساجی

ذوب‌آهن اصفهان صفر - نفت مسجدسلیمان صفرکارت زرد: میثم تهیدست و سجاد جعفری از نفت مسجدسلیمان

به گزارش تسنیم، در دیدارهای امروز، پیکان در حالی مقابل مس شکست خورد که بازیکن سابقش یعنی فراز امامعلی ستاره تیم مس بود و با دو گلی که به ثمر رساند، شکست خانگی شاگردان تارتار را رقم زد. مجید جلالی هم در اولین دیدار خود با نساجی پس از تغییرات روی نیمکت این تیم شکست خورد و رحمان رضایی با توجه به اولتیماتوم هیئت مدیره و با تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، به خروج از این تیم نزدیک شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.