سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست تیمش مقابل روباه‌ها گفت که نمی‌‌تواند روی آینده حرفه‌ای خود در این تیم کنترلی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست تیمش مقابل روباه‌ها گفت که نمی‌‌تواند روی آینده حرفه‌ای خود در این تیم کنترلی داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی تن به شکست ۲ بر صفر دادند و ششمین شکست فصل خود را تجربه کردند، پس از این بازی گفت: ما در بازی مقابل فولام در حالی که بازی درخشانی از خود به نمایش نگذاشتیم، به پیروزی رسیدیم. سپس پا به این دیدار گذاشتیم و تن به شکست دادیم که این گامی رو به عقب است.

وی افزود: نگران اُفت‌مان هستم و باید از فرمی که هستیم خارج شویم و بردهایی کسب کنیم، اما شکست در پنج بازی از هشت بازی اخیرمان چیزی نیست که ما دنبالش بودیم. ما برای خروج از این شرایط نیاز به شخصیت تیمی داریم. قرار هم نیست در رختکن علیه بازیکنانم باشم چون آنها هم بابت این نتایج ناراحت هستند.

سرمربی انگلیسی چلسی صحبت‌های خود را اینطور ادامه دارد. ما مقابل تیم برتر میدان تن به شکست دادیم. لسترسیتی بهتر از ما بود و در زمین دوندگی بیشتری داشتنند و روی فرم به نظر می‌رسیدند، این در حالی است که ما خارج از فرم بودیم. ناامیدکننده است که گل اول را آنطور از روی ضربه شروع مجدد خوردیم و گل دومی هم که دریافت کردیم، خوب نبود.

لمپارد همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش در چلسی اظهار داشت: من نمی‌توانم روی این موضوع کنترلی داشته باشم. وقتی هدایت چلسی را پذیرفتم، می‌دانستم که لحظات دشواری هم پیش‌رویم خواهد بود چون این تیم آماده رقابت نبود. چلسی از جذب بازیکنان جدید محروم بود، حالا ما تیمی جوانی داریم و بازیکنان جدیدی هم به ترکیب‌مان اضافه شده‌اند که می‌بینیم در حال تلاش برای جا افتادن در ترکیب تیم هستند. در حال حاضر تنها باید بجنگیم.

آبی‌پوشان لندنی در حال حاضر با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با لسترسیتی صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.