سرمربی تیم فوتبال رم پس از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا گفت که نمی‌تواند از رویکرد بازیکنانش انتقاد کند.

سرمربی تیم فوتبال رم پس از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا گفت که نمی‌تواند از رویکرد بازیکنانش انتقاد کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا پس از تساوی ۲-۲ مقابل اسپتزیا در طول ۹۰ دقیقه، در نهایت با وجود ۹ نفره بودن در پایان نبردی ۱۲۰ دقیقه‌ای تن با شکست ۴ - ۲ داد و از صعود به دور بعد بازماند. جالوروسی البته حتی در صورت پیروزی در این دیدار، از دور رقابت‌ها حذف می‌شد چون قانون را زیرپا گذاشت و به جای استفاده از پنج تعویض، ۶ تعویض انجام داد. رم یکبار هم در طول فصل جاری به دلیل استفاده غیرقانونی از آمادو دیاوارا مقابل هلاس ورونا ۳- صفر بازنده اعلام شده بود.

پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت»، در خصوص اشتباه صورت گرفته درباره تعداد تعویض‌ها گفت: اگر مشکلی هست، ما زمان کافی برای صحبت در موردش بین خودمان داریم و باید بگویم مشکلی هست.

وی در خصوص ارزیابی بازی نیز اظهار داشت: ما بازی را بد شروع کردیم و در همان دقایق آغازین بازی (دقیقه ۶) یک پنالتی به اسپتزیا دادیم که درک آن شرایط دشوار بود. پس از آن ما موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم که خیلی از آنها را به هدر دادیم. در ادامه دو بازیکن ما اخراج شدند (در دقایق ۹۱ و ۹۲ بازی) که همین کارمان را دشوار کرد.

سرمربی پرتغالی رم که تیمش در بازی قبلی خود هم در سری A ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب لاتزیو شده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در مقطع دشواری به سر می‌بریم. ما می‌خواستیم به مرحله بعدی کوپا ایتالیا صعود کنیم، اما نمی‌توانم از رویکرد بازیکنانم انتقاد کنم. حالا باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

فونسکا تصریح کرد: در طول ۹۰ دقیقه، وقتی که هر دو تیم ۱۱ نفره بودند، اسپتزیا نتوانست موقعیت‌های چندانی ایجاد کند. ما مقابل تیم‌های آتالانتا، ناپولی و لاتزیو در حالی تن به شکست دادیم که پس از خوردن گل، ذهنیت لازم برای تغییر روند بازی را نداشتیم، اما در این بازی پس از اینکه با نتیجه ۲- صفر از اسپتزیا عقب افتادیم، واکنش خوبی از خود نشان دادیم و نتیجه را به تساوی ۲-۲ کشاندیم و در وقت‌های اضافه هم موقعیت‌هایی برای رسیدن به پیروزی داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم ما در طول ۹۰ دقیقه آنقدر موقعیت خلق کردیم که برای کسب پیروزی کافی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.