"پیروزی" واژه‌ای غریبه با ماشین‌سازی قعر جدولی است و به نظر نمی‌رسد شاگردان اخباری این فصل روز خوش ببینند. آن‌ها سرانجام در حال قربانی شدن در راه تفکرات زنوزی و به موفقیت رسیدن تراکتور هستند.

به گزارش ایسنا، ماشین‌سازی در اولین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، برابر مس رفسنجان تن به شکست یک بر صفر داد تا با کسب هفتمین شکست فصل، هنوز در حسرت پیروزی باقی بماند. ماشین‌سازی کارش را با بیاتلو آغاز کرد و اکنون هدایت این تیم بر عهده سعید اخباری است. آن‌ها با ۴ تساوی و ۷ شکست در رده آخر جدول ۱۶ تیمی لیگ بیستم قرار دارند و با نساجی رده چهاردهمی ۵ امتیاز اختلاف دارند.

سبزپوشان تبریزی جدیدترین قربانی تراکتور برای رسیدن به هدف‌هایشان هستند. محمدرضا زنوزی پیش از خرید تراکتور، مالکیت این تیم را که همان "گسترش فولاد" بود بر عهده داشت و توانست با خرید امتیاز یک تیم به لیگ برتر بیاید اما از زمانی که مالک متمول آن‌ها تصمیم به خرید تراکتور و محبوب شدن در تمام تبریز گرفت، باید حدس می‌زدیم که ماشین‌سازی فدای اهداف بزرگ تراکتور و زنوزی می‌شود؛ تیمی که شاید برای تراکتور مانند برادر کوچک‌تر بود اما رسیدگی نکردن به آن باعث شد حالا سبزپوشان در حال طرد شدن از لیگ برتر باشند. تیمی که فصل پیش با رسول خطیبی نتایج خوبی گرفت و حتی یک برهه تراکتور را در جدول رده‌بندی پشت سر گذاشت، خیلی زود به سراشیبی رسید.

فروش ستاره‌های فصل‌های قبل یعنی حامد لک، محمد قادری، محمد خرم‌الحسینی و حتی احمد موسوی و سپردن یک تیم جوان به یک مربی بی‌تجربه در لیگ برتر یعنی وحید بیاتلو نشان داد که چرخ‌های این فصل ماشین‌سازی پنچر است و موتورش قرار نیست خیلی خوب کار کند. حاشیه‌های مربوط به مالکیت مشترک این باشگاه و تراکتور سبب شد که حتی زنوزی به صورت نمایشی هم که شده، ماشین‌سازی را به شخص دیگری بسپارد اما هنوز هم تمام فکر و ذکر این تیم صاف کردن جاده برای موفقیت تراکتور است و از مربی گرفته تا مالک مثلا جدید، تمام حرف‌شان تعریف از زنوزی است.

قطعا عهده‌دار بودن باشگاهی مثل تراکتور دردسرها و حواشی مختلفی را در پی دارد و مدیر یا مالک این باشگاه وقت ندارد به قول معروف سرش را بخاراند، چه برسد به این که یک باشگاه لیگ برتری دیگر داشته باشد. البته ماجرا برای زنوزی فرق می‌کند و او هر کسی و هر چیزی را فدا می‌کند تا تراکتور موفق شود و بتواند مرد محبوب اول تبریز شود اما احتمالا آقای مالک، مشاوران خوبی ندارد که نه تنها نتوانسته تراکتور را به آن چه می‌خواهد برساند بلکه تیم با سابقه‌ای چون ماشین‌سازی را نیز نابود کرده است.

باید دید سرانجام این فصل ماشین‌سازی به سقوط ختم می‌شود یا نه اما هر اتفاقی برای سبزپوشان تبریز بیفتد، مقصر اصلی آن محمدرضا زنوزی خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )