بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان پیروزی ارزشمندی کسب کردند و اهمیت این سه امتیاز در آینده مشخص خواهد شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان پیروزی ارزشمندی کسب کردند و اهمیت این سه امتیاز در آینده مشخص خواهد شد. مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی را پشت سر گذاشت. تیم نکونام یکی از مدعیان قهرمانی و تیم پرقدرتی است و شاگردان گل‌محمدی سه امتیاز ارزشمند کسب کردند تا گام مهمی برای رسیدن به صدر جدول بردارند.

وی ادامه داد: بازی در ۲۰ دقیقه ابتدایی متعادل بود و در ادامه پرسپولیس توانست برتری‌اش را به حریف دیکته کند و توسط عبدی هم به گل رسید. تیم گل‌محمدی پس از به ثمر رسیدن گل، بازی را کنترل کرد تا نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد. در نیمه دوم هم بازیکنان فوتبال روانی ارائه کردند و چند موقعیت جدی گلزنی را توسط هافبک‌ها و مهاجمان هدر دادند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال بازی لحظه‌هاست، افزود: در بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان که خیلی خوب و با نفرات زیاد، کار دفاعی را انجام می‌دهند، باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کرد. تیم نکونام در بازی‌های گذشته هم اصول دفاعی را به خوبی انجام داده‌ است و مقابل پرسپولیس هم به دنبال این بود که روی ضدحملات به گل برسد. پیروزی با یک گل شکننده است و سرخپوشان باید برای زدن گل‌های بیشتر اشتیاق بیشتری داشته باشند و به یک گل اکتفا نکنند.

کرمانی‌مقدم درباره حاشیه‌هایی که پس از اعلام پنالتی از سوی داور به وجود آمد، گفت: در آن صحنه داور به صحنه نزدیک بود و تصمیم به اعلام پنالتی گرفت. ممکن است داور در آن صحنه اشتباه کرده باشد، ولی بازیکنان نباید به حاشیه بروند. اعتراض‌هایی که از سوی مدافعان و بازیکنان پرسپولیس درباره پنالتی فولاد صورت گرفت ممکن بود برای سرخپوشان سنگین تمام شود. خدا را شکر که کریم باقری روی نیمکت حضور داشت و به موقع به کنعانی‌زادگان و تیم شوک داد تا کارت زرد دوم را نگیرد و کار پرسپولیس را سخت‌تر نکند.

وی افزود: پس از حاشیه‌هایی که به دنبال اعلام پنالتی به وجود آمد، پرسپولیس به بازی برگشت و توانست دوباره رو به جلو حرکت کند و بر بازی مسلط شود. پرسپولیس زودتر از اینها باید پیروز می‌شد و شانس برد در بازی‌های گذشته هم داشت که با بدشانسی به دست نیاورده بود. پیروزی مقابل فولاد شرایط روحی و روانی تیم را بهتر می‌کند و در بازی‌های آینده متوجه می‌شویم که پیروزی مقابل فولاد چقدر باارزش بود.

کرمانی‌مقدم در مورد احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس خاطرنشان کرد: ترابی بازیکن ارزشمندی است و اگر فضا مهیا باشد خوب است که به پرسپولیس برگردد. مهدی مثل هر فوتبالیست دیگری به فکر آینده‌اش و پیشرفت در فوتبال بود. او بازی‌های خوبی برای سرخپوشان انجام داده است و مثل گذشته می‌تواند مهره کلیدی برای پرسپولیس باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )