هافبک پرسپولیس می‌گوید داور با اعلام پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس جو بازی را به هم ریخت و باعث ایجاد تنش میان دو تیم شد.

به گزارش ایسنا، وحید امیری بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم فولاد با تمام توان خود برای کسب امتیاز آمده اما خدا را شکر که برخلاف بازی‌های قبلی توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به صدرجدول باز می‌گردد؟ گفت: بله این اتفاق می‌افتد. شروع این کار از بازی قبل بود که خیلی زیبا بازی کردیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم. با این حال در این بازی فوتبال خوب ما توام با نتیجه بود. امیدوارم آنچه مستحقش هستیم به دست بیاوریم.

وی درباره عصبانیت او و هم تیمی‌هایش بعد از اعلام پنالتی اظهار کرد: واقعا شرایط بازی سخت بود. متاسفانه ما همیشه از داوران حمایت کردیم اما داور روی اعلام پنالتی جو بازی را خراب کرد و بین تیم‌ها تنش ایجاد شد. همین مساله ما را عصبی کرده بود. امیدوارم همان‌طور که انتظار داریم داوران روز به روز بهتر شوند، قضاوت‌های خوبی را شاهد باشیم.

امیری درباره اظهارات هاشمی نسب مبنی این که لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است و برنامه‌ریزی با توجه به وضعیت سرخپوشان انجام می‌شود، گفت: من نظری ندارم. هاشمی نسب خیلی به ما لطف دارد اما دیدید که پنالتی اشتباه حریف هم تبدیل به گل شد. من هاشمی نسب را دوست دارم اما نباید این صحبت‌ها را انجام دهند. آن‌ها تیم خیلی خوبی دارند و برای‌شان آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.