هافبک پرسپولیس می‌گوید تا زمانی که به او احتیاج داشته باشند، در خدمت پرسپولیس است اما در صورتی که حس کند بار اضافی است، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر روند مساوی‌های پیاپی ما شکسته شد. به خصوص این که این اتفاق مقابل تیمی مثل فولاد با بازیکنان جنگنده و دونده و کادرفنی خیلی خوب رخ داد. شکست دادن فولاد اتفاق خوبی بود و سه امتیاز این دیدار به درد ما می‌خورد.

او با اشاره به نتایج اخیر تیمش و از دست دادن امتیازات در بازی‌های گذشته خاطرنشان کرد: از همین الان به فکر بازی‌های آینده هستیم چون امتیزات زیادی را از دست دادیم.

این بازیکن درباره اعلام خطای پنالتی به سود فولاد گفت: واقعیتش من صحنه پنالتی را ندیدم اما تا جایی که شنیدم می گویند پنالتی نبود. تصمیم‌گیری درباره این موضوع وظیفه من نیست و باید ببینیم کارشناسان چه می گویند.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که صبوری او در دوران نیمکت‌نشینی باعث محبوبیتش در میان هواداران شده اظهار کرد: من قبلا هم گفتم تا جایی که به من احتیاج باشد در خدمت تیم هستم. واقعیت این است که اگر حس کنم بار اضافی هستم و من را به زور تحمل می‌کنند، در هیچ تیمی نمی‌مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.