تیم فوتبال قشقایی شیراز در بازی خانگی خود و مقابل تیم انتهای جدولی نود ارومیه تن به شکست داد تا سرمربی این تیم در گفت و گوی بعد از بازی، خود را مقصر اصلی بداند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های قشقایی شیراز و نود ارومیه عصر دوشنبه ۲۹ دی در ورزشگاه پارس شیراز مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت میزبان که در ۹ بازی گذشته موفق به گشودن دروازه حریفان نشده بود، با ۲ گل میهمان را شکست داد تا ضمن شکستن طلسم گل نزنی، با ۳ امتیاز شیرین به خانه بازگردد.

سرمربی قشقایی؛ داریوش هرمزی که تیمش در سه هفته گذشته سه تیم مدعی و بالانشین را متوقف کرده بود، پس از این شکست به ایسنا گفت: باید به تیم ارومیه تبریک بگویم. امروز روز بد قشقایی بود و قطعا مقصر این شکست کسی جز من نیست.

وی افزود: تدابیر تاکتیکی که برای کسب پیروزی در این مسابقه در نظر داشتیم، جواب نداد و تیم نود ارومیه از دو رفتار اشتباه دفاعی ما استفاده کرد و به گل رسید. ما در برابر تیمی باختیم که تا کنون نه بردی داشت و نه گلی زده بود. شرمنده مردم قشقایی شدیم.

هرمزی درباره کیفیت قضاوت این مسابقه هم گفت: داوری بدون مشکل بود. این داوران در حد لیگ برتر هستند و اگر از آنها حمایت شود، قطعا روزهای خوبی در انتظار جامعه داوری ما خواهد بود. قرار نیست هر گاه باختیم، عامل باخت را چیزی به جز نواقص فنی خودمان بدانیم. من مسئولیت این شکست را می پذیریم، اما از فردا این باخت را فراموش می کنیم و آماده می شویم برای بازی هفته آینده برابر گل ریحان البرز.

عباس عزیزی سرمربی تیم نود ارومیه هم پس از این پیروزی شیرین گفت: فشار زیادی روی بچه ها ما بود. مهمترین اصل برای ما این بود که بتوانیم به گل برسیم و خوشبختانه این اتفاق امروز افتاد. ما پس از ده هفته به گل رسیدیم و خدا را شکر می کنم که بازی خوبمان با نتیجه مطلوبی همراه شد.

سرمربی نود درباره داوری مسابقه هم گفت: داوری خوب بود و قضاوت متعادل و بدون مشکلی را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، تیم نود ارومیه با این پیروزی چهار امتیازی شد و در رتبه هجدهم جدول هجده تیمی، باقی ماند و قشقایی هم بدون تغییر در امتیازهایش، سقوط به رده هفدهم را تجربه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.