سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم زاهدی فر در گرفتن پنالتی برای فولاد مباحث فنی را زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی مهمی بود که گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. بازی سنگینی داشتیم. فولاد تیم فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. خوب جنگیدیم و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردیم. بازی فیزیکی و فنی بود. تنش‌های زیادی هم در بازی وجود داشت.

وی درباره اعتراضاتی که به اعلام پنالتی برای فولاد داشت تاکید کرد: آن صحنه پنالتی نبود. دهان کنعانی زادگان پر از خون شده بود اما نمی دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می‌آید چون چهار بازی نبردیم و این بازی برایمان خیلی حساس بود. وقتی سوت‌های جنجالی و یکطرفه زده شد فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد.

گل محمدی ادامه داد: صحنه خیلی واضحی بود و اصلاً پنالتی نبود. نمی دانم چرا داور اینقدر به ضرر ما سوت زد.

سرمربی سرخپوشان درگیری انتهای بازی مهدی هاشمی نسب مربی فولاد با پرسپولیسی‌ها افزود: فوتبال است و همیشه جذابیت‌های خود را در داخل و خارج از زمین دارد. آنچه در اصل می‌ماند رفاقت و دوستی هاست. هیجانات بازی روی عملکرد کادرفنی و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم اعلام پنالتی کمی بازی را از تب و تاب خود انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت.

گل محمدی یادآور شد: هفته قبل بحث آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما به خاطر مردم و اینکه فوتبال در روزهای کرونایی زنده بماند تلاش می‌کنیم بازی‌هایمان را انجام دهیم. فکر می‌کنم پس از کادر پزشکی که قدردان زحمات آنها هستیم باید از بازیکنان فوتبال در این روزهای سخت کرونایی تشکر کرد.

گل محمدی در مورد بازگشت مهدی ترابی صحبتی نکرد و گفت: درباره بازی صحبت شود ممنون میشوم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر میزان مصدومیت مدافعان میانی این تیم گفت: متاسفانه هر دو بازیکن مصدوم شدند و در این پست با کمبود بازیکن روبرو هستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد. باید با کادر پزشکی صحبت کنم تا از شرایط آنها باخبر شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر درباره داوری صحبت کرد و گفت: غیر از صحنه پنالتی که اشتباه کرد تصمیمات خوبی داشت. یک تصمیم اشتباه او با تصمیمات اشتباه دیگر در نشان کارت زذرد به من و چند نفر دیگر همراه شد.

یحیی در پایان باردیگر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در صورت ادامه مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان از آرمان رمضانی در قلب دفاع پرسپولیس بازی می‌کند با شوخی گفت: بازیکن داریم. من هستم افشین پیروانی هم حضور دارد. واقعاً نمی دانم در بازی بعدی چه چیزی پیش می‌آید. باید شرایط را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.