سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد هافبک فرانسوی‌اش مقابل لیورپول ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد هافبک فرانسوی‌اش مقابل لیورپول ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش با تساوی بدون گل شب گذشته (یکشنبه) در خانه لیورپول در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را حفظ کردند، پس از این بازی گفت: این نتیجه خوبی است، به شرطی که ما در بازی بعدی‌مان (با فولام) به پیروزی برسیم. ما مقابل یک تیم خیلی خوب موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. از این تساوی ناامید شدم، اما یک امتیاز هم بد نیست، به شرطی که در بازی بعدی به پیروزی برسیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

وی افزود: ما در مقاطع پایانی بازی قدرتمندتر ظاهر شدیم، این در حالی است که در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم، نیمه‌ای که خونسرد نبودیم و سعی نکردیم بازی‌مان را به لیورپول تحمیل کنیم. با این حال بازیکنان سخت برای یکدیگر بازی کردند. ما رشد و پیشرفت کرده‌ایم. تنها نتیجه هم نیست که ناامیدمان کرد، بلکه برخی بازیکنان عملکردشان ناامیدکننده بود، چون می‌دانم که این بچه‌ها می‌توانند بهتر از این هم بازی کنند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: هر چه بازی جلوتر رفت بهتر شدیم، به طوری که در مقطع پایانی بازی حتی تا آستانه کسب پیروزی هم پیش رفتیم. ما دو موقعیت فوق‌العاده هم روی دروازه لیورپول خلق کردیم که با دو واکنش استثنایی آلیسون بکر همراه شد. ما می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم.

سولسشایر همچنین در تمجید از هافبک فرانسوی‌اش اظهار داشت: پوگبا در این بازی واقعاً فوق‌العاده بود. می‌دانستیم که او می‌تواند در فاز دفاعی با وجود اندی رابرتسون به ما کمک کند و به نظرم او عالی بود و با توجه به عملکردی که داشت، سزاوار گلزنی هم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.