تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در دیداری حساس به مصاف تراکتور می‌رود که در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند صدر جدول را از صنعت نفت باز پس گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دو دیدار باقی مانده از هفته یازدهم که امروز برگزار می‌شود، آبی پوشان تهران در تبریز به مصاف سرخ پوشان دیار آذربایجان می‌روند که این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

استقلال پیش از این بازی با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به صنعت نفت در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی بر تراکتور فرصتی دوباره برای بازگشت به صدر جدول را پیدا می‌کند.

تراکتور تبریز هم که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد، در صورت پیروزی با تفاضل کمتر از ۳ گل و در صورت پیروزی با تفاضل ۳ گل، دو پله در جدول صعود کرده که در این صورت جای استقلال را در رده دوم می‌گیرند.

محمود فکری برای بازی امروز حداقل ۴ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و از همین رو قطعاً ترکیب تیمش نسبت به دیدار پیشین دستخوش تغییراتی خواهد شد. به جز تغییرات اجباری، این احتمال وجود دارد که فکری از برخی از بازیکنانی که در هفته‌های گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت پیدا کرده‌اند، در ترکیب اولیه تیمش استفاده کند.

شاید اگر این بازی قرار بود در حضور تماشاگر برگزار شود، امروز بازگشت سید حسین حسینی به چارچوب دروازه آبی پوشان اجتناب ناپذیر بود. اما باتوجه به بی تماشاگر بودن بازی، احتمال تغییر در آخرین سنگر آبی‌ها کم است تا همچنان رشید مظاهری وظیفه خطیر حراست از چارچوب دروازه آبی پوشان را بر عهده بگیرد. با این حساب باید درصدی هم برای حضور حسینی درون دروازه در نظر گرفت.

یکی از غایبان استقلال در این بازی سید احمد موسوی است که تمرین روز گذشته تیمش را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا به این ترتیب وریا غفوری بار دیگر برای آبی‌ها در پست مدافع راست توپ بزند.

در غیاب میلیچ، همچنان محمد نادری محتمل‌ترین بازیکن برای قرار گرفتن در پست دفاع چپ است؛ اما بیشترین تغییرات احتمالی آبی ها به قلب خط دفاعی این تیم باز می‌گردد که به احتمال زیاد امروز از زوج محمد دانشگر و سیاوش یزدانی شکل می‌گیرد.

در پست هافبک‌های میانی کماکان مسعود ریگی و مهدی مهدی پور به کار گرفته می‌شوند. اما حضور داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در خط میانی آبی پوشان می‌تواند یکی دیگر از تغییرات فکری در این بازی باشد.

حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی نیز در ترکیب آبی پوشان کاملاً قابل پیش بینی است. زوج این فصل خط حمله استقلال که در هفته‌های اخیر به مسیر گلزنی بازگشته است. اما این احتمال وجود دارد که فکری در این بازی قصد استفاده از شیخ دیاباته را از ابتدا در ترکیب تیمش داشته باشد که در این صورت ممکن است مهدی قایدی یک خط به عقب آمده و یکی از میان داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از روی نیمکت کار را آغاز کند.

دیدار استقلال و تراکتور از هفته یازدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.