لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ممکن است با محرومیتی چهار جلسه‌ای مواجه شود.

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ممکن است با محرومیتی چهار جلسه‌ای مواجه شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا برتری ۲ بر یک مقابل بیلبائو را با شکست ۳ بر ۲ در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای عوض کرد که لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا به دلیل ضربه عمدی که به مولینا، بازیکن حریف زد در دقیقه ۱+۱۲۰ با کارت قرمز داور جریمه شد.

قرار است کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا در هفته جاری جلسه‌ای تشکیل دهد و درباره مدت زمان محرومیت کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا تصمیم‌گیری کند. طبق گزارش ESPN، مسی ۳۳ ساله قطعاً از دو بازی بعدی تیمش محروم خواهد بود، اما این محرومیت ممکن است دو برابر شود، هرچند این مسئله بستگی به آن دارد که کمیته مسابقات، اخراج مسی را در چه دسته‌ای قرار دهد.

محرومیتی که برای مسی لحاظ خواهد شد، در بازی‌های پیش روی بارسلونا در مسابقات لالیگا و جام حذفی اسپانیا اعمال خواهد شد. در صورتی که برنده شش توپ طلا چهار جلسه محروم شود، بازی با تیم دسته سومی کورنیا در جام حذفی اسپانیا، دیدار با الچه در لالیگا، بازی بعدی بارسا در مرحله بعد جام حذفی اسپانیا (در صورت صعود) و تقابل با اتلتیک بیلبائو در لالیگا را از دست خواهد داد.

این اولین کارت قرمزی بود که لیونل مسی در ۷۵۳ بازی که تاکنون برای تیم بارسلونا به میدان رفته است، دریافت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.