سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از نمایش ضعیف شاگردانش مقابل اینتر ناراضی است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از نمایش ضعیف شاگردانش مقابل اینتر ناراضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هجدهم سری A ایتالیا و در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اینتر شد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: نگرش‌مان در این دیدار از همان شروع بازی اشتباه بود و وقتی شما عزمی راسخ برای پیروزی در نبردهای تن‌به‌تن را ندارید، کارتان دشوار می‌شود.

وی افزود: ما ترسو بودیم و از بازی تهاجمی اینتر ترسیدیم، بنابراین در ذهن‌مان تنها روی دفاع تمرکز کردیم و با این دیدگاه خیلی هم تهاجمی نبودیم. ما این اجازه را به اینتر دادیم تا ابتکار عمل را به دست بگیرد و آنها تحت‌ این شرایط ویرانگر می‌شوند. کیفیت فردی بازیکنان هم تنها در صورتی می‌تواند به کار بیاید که شما ابتدا از نظر بازی هجومی و عزم راسخ با حریف‌تان مطابقت داشته باشید، اما ما اینطور نبودیم و این نمایانگر بود.

سرمربی یوونتوس که اولین فصل مربیگری خود را تجربه می‌کند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این شکست بدی بود، ما نمی‌توانستیم بدتر از این بازی کنیم و این غیرمنتظره بود، اما باید سرمان را بالا بگیریم و برای بازی چهارشنبه شب با ناپولی در سوپرجام ایتالیا آماده شویم.

پیرلو که شاگردانش با این شکست و با یک بازی کمتر ۳۳ امتیازی باقی ماندند و با میلان صدرنشین حالا هفت امتیاز اختلاف دارند، در پاسخ به این پرسش که «آیا این شکست در جاه‌طلبی یووه و کمرنگ شدن نقش این تیم در کورس قهرمانی تغییری ایجاد خواهد کرد؟»، اظهار داشت: جاه‌طلبی ما مثل سابق است. این شکست هم لغزشی مقابل یک حریف قدرتمند بود که چنین اتفاقاتی می‌افتد، اما چیزی که ناامیدم کرد، رویکردمان در این دیدار بود.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تیمی همچون یوونتوس باید با اعتمادبه‌نفس و جاه‌طلبی لازم و تمایل به داشتن ابتکارعمل و با هدف هدایت بازی به جهتی خاص، به جوزپه مه‌آتزا بیاید، اما ما خیلی ترسو بودیم. در دادن پاس خیلی کُند بودیم و به جای اینکه هافبک‌های‌مان پاس بدهند، مدافعان‌مان پاس می‌دادند. در کل ما بیش از اندازه قابل‌ پیش‌بینی بازی کردیم.

آندره‌آ پیرلو در پایان گفت: در نهایت مربی همیشه اولین نفری است که مورد سرزنش قرار می‌گیرد، گویی تیم کاری که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم را انجام نداد، این بدان معناست که ما برنامه‌مان را درک نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.