هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو دیدار در تبریز و تهران به پایان خواهد رسید، دو دیداری که در آن چهار تیم مدعی این فصل مقابل هم قرار می‌گیرند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو دیدار در تبریز و تهران به پایان خواهد رسید، دو دیداری که در آن چهار تیم مدعی این فصل مقابل هم قرار می‌گیرند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس پس از تساوی در دربی ۹۴، امروز (دوشنبه) در دو دیدار حساس از هفته یازدهم لیگ برتر در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد خوزستان خواهند رفت تا پرونده این هفته از مسابقات لیگ برتر نیز بسته شود. در زیر اشاره‌ای به این دیدارها خواهد شد:

* تراکتور تبریز - استقلال

این بازی تکرار فینال جام حذفی و فرصت انتقام برای آبی‌پوشان تهرانی است. شاگردان مسعود شجاعی پس از نتایج خوب هفته‌های گذشته این بار در آزمونی سخت در تبریز به مصاف استقلالی خواهند رفت که در طول هفته گذشته به دلیل عملکرد فنی ضعیف در دربی مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

استقلالی‌ها که در این مسابقه می‌توانند انتقام شکست در فینال جام حذفی را از تراکتور بگیرند، سیداحمد موسوی، سبحان خاقانی، آرش رضاوند، هروویه ملیچ و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و کار سختی در تبریز دارند. در سوی مقابل اما سرخپوشان تبریزی پس از پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن و بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات، برای عقب نماندن از جمع مدعیان به دنبال سه امتیاز این دیدار خواهند بود.

باید دید در دیدار امروز شجاعت شجاعی و شاگردانش به تفکرات فکری و استقلالی‌ها می‌چربد یا خیر.

* پرسپولیس - فولاد خوزستان

جدال سخت شاگردان گل‌محمدی مقابل فولاد پس از هفته‌ای پُر حاشیه. تیم پرسپولیس که در ثانیه‌های پایانی دربی پیروزی دلچسبی را از دست داد، پس از آن مسابقه و صحبت‌های تند گل‌محمدی علیه رئیس هیئت مدیره این باشگاه، چند روز پُر التهاب را سپری کرد، اما با بازگشت سرمربی شاکی سرخ‌ها به تمرینات،‌ باز هم پرسپولیسی‌ها طی روزهای گذشته به آرامش نسبی رسیده و خود را آماده دیدار حساس با فولاد کردند.

پرسپولیسی‌ها که با سه بازی کمتر نسبت به تیم‌های بالای جدولی در رده دهم جدول قرار دارند، در صورت کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولاد تا رده ششم جدول بالا خواهند آمد و بار دیگر به یکی از مدعیان اصلی لیگ تبدیل می‌شوند. حمید مطهری مربی پرسپولیس هم در نشست خبری قبل از بازی وعده داد با پیروزی در این بازی استارت قهرمانی در لیگ بیستم را خواهند زد. در سوی مقابل اما شاگردان نکونام پس از دو تساوی متوالی مقابل سپاهان و مس رفسنجان به تهران سفر کرده‌اند تا با پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی چهار دوره اخیر لیگ برتر همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند.

برنامه دو مسابقه پایانی هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

* دوشنبه - ۲۹ دی ماهتراکتور تبریز - استقلال، ساعت ۱۴:۳۰ داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: حسن ظهیری و سیدیعقوب حجتی، داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا کمک داور اضافی ۱ و ۲: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان ناظر: حسن کامرانی‌فر

پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت ۱۶:۴۰ داور: محمدحسین زاهدی‌فرد، کمک‌ها: علی میرزابیگی و فرزاد بهرامی، داور چهارم: علی‌اکبر نوری کمک داور اضافی ۱ و ۲: سیدرضا مهدوی و علی بای ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.