سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان در واکنش به بی‌توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به خروج تیم ملی از رنکینگ فیفا گفت: مسئولان اصلا به زنان اهمیت نمی‌دهند و کاری نکردند تا در نهایت از رنکینگ خارج شدیم.

مرضیه جعفری در مورد بی‌توجهی به حذف تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ فیفا به ایسنا گفت: به زنان بهای کمی می‌دهند. تیم ما هفت سال در لیگ قهرمان شده اما چه امتیازی مثبتی برایمان داشت؟ بالاخره باید از طرف فدراسیون انگیزه‌ای به تیم داده شود اما همین را هم نداشتیم، حالا دیگر وضعیت تیم ملی را حساب کنید. اصلا به فوتبال زنان اهمیتی داشته نمی‌شود و از این موضوع ناراحت هستم. قطعا در این ماجرا مسئولان فدراسیون مقصر هستند که تا الان نشسته اند و هیچ اردو و مسابقه ای نداشتیم تا از رنکینگ خارج شدیم در صورتی که لیگی پویا داریم و می‌توانستیم بازیکنان آماده‌ای را به تیم ملی بدهیم.

او در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر گفت: کیفیت لیگ مثل سال گذشته بالا است و اکثر تیم‌ها خوب ظاهر شده‌اند. در گروه ما هم پنج تیم خوب حضور دارند و نتایج قابل پیش‌بینی نیست.

جعفری در مورد عملکرد تیم خود بیان کرد: تیم ما نسبت به سال‌های قبل هماهنگی لازم را ندارد چون بازیکنان به دلیل شیوع کرونا تمرین نداشتند و اردوهایمان را دیر آغاز کردیم. با این حال امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج لازم را کسب کنیم.

او با بیان اینکه انتظار نداریم جزو تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم نباشیم، افزود: برای صعود و دفاع از عنوان قهرمانی همه تلاش‌مان را می‌کنیم. تیم‌های دیگر هم زحمت می‌کشند اما فوتبال است. در هفته های گذشته هم اتفاقاتی افتاده که توپ و میدان دست تیم ما بود اما نتیجه لازم را کسب نکردیم با این حال امیدوارم بازیکنان تلاش کنند تا نتیجه لازم را بگیریم.

جعفری در مورد اعتراض تیم بم به داوری لیگ برتر گفت: نمی‌گویم داوری مغرضانه بوده اما در نتیجه مسابقات تاثیرگذاشته است. فکر می‌کنم همانگونه که بازیکنان و مربیان سطح خود را ارتقاء می‌دهند، داوران هم باید این کار را بکنند چون یک داور می‌تواند نتیجه مسابقه را عوض کند و تیم‌ها از این نظر متضرر می‌شوند که برای ما این اتفاق افتاده است. نباید اینگونه باشد که حق یک تیم با وجود هزینه‌های بسیاری که می‌کند، خورده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.