در حالی که سرمربی نساجی می‌گوید رئیس هیات مدیره بعد از سوت پایان دیدار با ماشین‌سازی، در رخکتن حکم برکناری را به او ابلاغ کرده، قائم مقام این باشگاه می‌گوید هنوز تصمیمی برای برکناری گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، هواداران نساجی که بعد از ۲۴ سال بالاخره در لیگ هجدهم به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیده‌اند، این روزها نگران آینده تیم شهرشان هستند چرا که روند تغییرات روی نیمکت تیم کلید خورده اما فعلا اظهارات عجیبی از مربیان و مسئولان این تیم بیان می‌شود.

دیشب (جمعه) و بعد از تساوی نساجی با ماشین سازی که به منزله اتمام فرصت هیات مدیره به سرمربی تیم بود، وحید فاضلی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. او در خروج از رختکن تیم در جمع خبرنگاران گفت: "استعفا ندادم و از سوی باشگاه برکنار شدم. این تصمیم از سوی آقای دکتر اسدی، رییس هیات مدیره در رختکن به من ابلاغ شد و برکنار شدم."

در لحظاتی که برکناری از مربیگری در حال ابلاغ به فاضلی بود، روند جابجایی روی نیمکت تیم کلید خورد و مربی مدنظر برای هدایت نساجی آماده حضور در پای میز مذاکره شد تا هر چه زودتر هدایت نساجی را برعهده بگیرد.

اما در ساعات پایانی شب، قائم مقام باشگاه در گفت‌وگویی اعلام کرد سرمربی این تیم برکنار نشده است! با این حال او خاطرنشان کرد که امروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور مالک تیم برگزار می‌شود و درباره سرمربی فعلی و تغییرات آتی تصمیم گیری خواهد شد: "هر اتفاقی رخ بدهد، باید در جلسه هیات مدیره بررسی شود و طبق برنامه تصمیم نهایی درباره سرمربی تیم تا فردا قبل از ظهر اتخاذ می‌شود."

این اظهارات بعد از آن شکل گرفت که وحید فاضلی اعلام کرده از سمتش استعفا نداده است و طبیعتا می‌تواند برای دریافت باقی مانده قرارداد دو ساله خود شکایت کند. در نتیجه توافق با وحید فاضلی که دیروز و در حرکتی عجولانه در رختکن از سمتش برکنار شده بود، می‌تواند گزینه بهتری برای مسئولان این باشگاه باشد.

به علت اعتراض هواداران، مدیران این باشگاه هم خواهان ادامه همکاری با فاضلی نیستند و رایزنی‌ها با سرمربی جدید تیم انجام شده است و حتی دو هفته قبل هم احتمال این تغییرات وجود داشت ولی فرصت بیشتری به فاضلی داده شد که برای بهبود وضعیت تیم کافی نبود.

رفتن فاضلی از نساجی و دریافت باقی مانده قراردادش تا پایان فصل آینده، یک ضرر مالی برای مالک این باشگاه است که به تازگی توانسته حکم دریافت غرامت از محمود فکری، سرمربی سابق نساجی و فعلی استقلال دریافت کند.

با این تفاسیر اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال بسیار زیاد مجید جلالی روی نیمکت نساجی می‌نشیند. "آقا معلم" در لیگ هجدهم و بعد از برکنار جواد نکونام، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در پایان نساجی حکم بقا در لیگ را به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.