کاپیتان ذوب‌آهن گفت: اشتباه از من نبود و از ایفمارک بود که جواب تست اول من را منفی اعلام کرد و اگر باشگاه ما مقصر باشد، دو سه برابرش ایفمارک مقصر است.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادامه عملکرد ضعیف ذوبی‌ها اظهار کرد: باتوجه به شرایطمان بازی سختی با سایپا داشتیم. شرایط تیم ما در حال حاضر خوب نیست اما در بازی با سایپا مستحق شکست نبودیم چرا که در دقایقی از بازی هم می‌توانستیم گلزنی کنیم و پیروز بازی باشیم. این عدم تمرکز باعث می‌شود که بازی‌ها را از دست دهیم و این مساله جدید نیست و از اولین بازی دچار چنین مشکلاتی شده ایم. یک سری از نتایج‌مان هم به دلیل اشتباهات داور به این شکل رقم خورد و امیدوارم هرچه زود تر این مشکلات حل شود.

او ادامه داد: تیمی که پیروزی به دست نیاورده است فشار زیادی را متحمل می‌شود. ذوب‌آهن تیمی دگرگون شده است و ۷۰-۸۰ درصد از بازیکنان فصل گذشته رفته اند و با بازیکنان جدید و جوان کار می‌کنیم. این‌ها همه تاثیرگذار است اما نا امید نیستیم و باید خیلی بیشتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله نتایج تاثیرگذاری را به دست آوریم. به نظرم این بازیکنان هستند که باید بیشتر به فکر تیم باشند. نمی‌خواهم تقصیر را گردن کسی بیندازم اما وقتی بازیکن داخل زمین می‌رود باید تمام تمرکزش در میدان باشد و باید هم بیرون زمین و هم داخل زمین تمرکز داشته باشیم چرا که کارمان خیلی سخت است.

کاپیتان ذوب‌آهن در ادامه با بیان این‌که در نیم فصل دوم کار سخت تر می‌شود اما امیدوارم شرایط بهتر شود، گفت: انسان با امید زنده است و ما هم تیم بدی نیستیم و در خیلی از بازی‌ها ثابت کردیم خوب کار می‌کنیم و بازی با کیفیتی را ارائه می‌دهیم. امیدوارم در سه چهار بازی باقی مانده نیم فصل اول خوب کار کنیم و در نیمه فصل دوم هم از پایین جدول جدا شویم و در نهایت به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

او درباره وضعیت آمادگی‌اش عنوان کرد: کرونا واقعا ضربه بزرگی به تیم ما زد و من هم دو هفته درگیرش بودم. بعد هم که آمدیم شرایط‌مان به طور کامل ایده‌آل نبود. اما رفته رفته داریم به شرایط بهتری می‌رسیم و امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

حدادی‌فر در رابطه با ماجرای مثبت شدن تست دوم کرونایش و جریمه کمیته انضباطی فدراسیون، گفت: درباره خودم می‌خواهم بگویم این جریمه واقعا بی انصافی است چرا که هیچ تخلفی انجام ندادم. از ایفمارک آمدند و تست گرفتند و به من گفتند تست شما منفی است. من سر تمرین تیم رفتم اما با تیم تمرین نکردم و فقط دور زمین تمرین کردم و کمی کارهای هوازی انجام دادم. بعدش به ما گفتند تست کرونای‌تان مثبت شده است.

او ادامه داد: من چه تخلفی کردم؟‌ به محض اینکه گفتند جواب تست مثبت شد، همان موقع به قرنطینه برگشتم و آن‌ها حالا می‌گویند من تخلف کرده ام. اگر حرف‌های من را باور نمی‌کنند و ایمان ندارند می‌توانند از دیگران بپرسند. وقتی ایفمارک می‌آید و تست می‌گیرد یعنی ۹۹ درصد در تست اول همه چیز مشخص شده است. اشتباه از من نبود و از ایفمارک بود که جواب تست اول من را منفی اعلام کرد و اگر باشگاه ما مقصر باشد، دو سه برابرش ایفمارک مقصر است. واقعا در آن موقع شرایط تیم ما بد بود و همه بچه‌ها درگیر این ویروس بودند و این مساله شرایط را برای ما سخت کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.