سرمربی تیم فوتبال رم اشتباه بازیکنان این تیم را دلیل باخت سنگین گرگ‌ها مقابل رقیب همشهری در هفته هجدهم سری A ایتالیا دانست.

سرمربی تیم فوتبال رم اشتباه بازیکنان این تیم را دلیل باخت سنگین گرگ‌ها مقابل رقیب همشهری در هفته هجدهم سری A ایتالیا دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم یکی از سنگین‌ترین شکست‌های اخیر خود در دربی دلاکاپیتاله را شب گذشته (جمعه) در هفته هجدهم لیگ دسته اول ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شد. رمی‌ها در دقایق ۱۴، ۲۳ و ۶۷ گل خوردند و به هیچ‌یک از آنها هم پاسخی ندادند. این نتیجه تغییری در جایگاه روسونری که سوم جدول است ایجاد نکرد اما احتمال سقوط این تیم به رده‌های پایین‌تر بسیار زیاد است، چرا که یوونتوس ۳۳ امتیازی و آتالانتا و ناپولی ۳۱ امتیازی (هر سه بازی ۲ بازی کمتر) در تعقیب شاگردان پائولو فونسکا هستند.

فونسکا پس از این بازی کاملاً یک‌طرفه به برتری حریف اعتراف و البته ادعا کرد که گل‌هایی که لاتزیو زد هدیه‌ای از طرف شاگردان خود او به حریف بوده است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم درباره شکست تیمش گفت: فکر می‌کنم که در ابتدای بازی رویکرد تیم‌مان مناسب بود اما مقابل تیمی همچون لاتزیو، بازگشت به بازی وقتی دو گل عقب می‌افتید، سخت است. لاتزیو بعد از دو گلی که زد دیگر به راحتی بر بازی سوار شد و ما هم هرگز توان رخنه به دیوار دفاعی این تیم را نداشتیم. آنها فضاها را به خوبی بسته بودند و برای ما بازگشت به بازی بسیار سخت شد.

یکی از دلایل برتری لاتزیو، عملکرد خوب بال این راست این تیم مانوئل لاتزاری بود که راجر ایبانیز دفاع چپ رمی‌ها را بارها آزار داد اما علاوه بر او حرکات هافبک سمت چپ این تیم لئوناردو اسپیناتزولا را هم عملاً خنثی کرد، کسی که تلاش فراوانی برای کمک به بازپس‌گیری توپ در هنگام دفاع نیز انجام نمی‌داد.

فونسکا ادامه داد: شما دارید درباره این موضوع حرف می‌زنید چون دو گل اولی که خوردیم از سمت ایبانیز بود اما هیچ‌یک از آن دو موقعیت خطرناک نبودند و ما باید بازی را تحت کنترل می‌گرفتیم. این که لاتزاری بازی بسیار خوبی داشت درست اما ما هم برای مهار او حرکت خاصی انجام ندادیم. من فکر می‌کنم بازی را می‌شود در این واقعیت خلاصه کرد که ما در نیمه اول دو موقعیت گلزنی را به حریف تقدیم کردیم که می‌شد جلوی آنها را گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.