انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد انتخابات ریاست این باشگاه که قرار بود ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) برگزار شود، به دلیل نگرانی از شیوع موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا، به تعویق افتاده است. باشگاه بارسلونا هنوز تاریخ جدیدی را برای این انتخابات اعلام نکرده است.

بر اساس محدودیت‌هایی تردد که در کاتالونیا به خاطر شیوع ویروس کرونا وضع شده، باشگاه بارسلونا از دولت کاتالونیا خواسته اعضای این باشگاه در تاریخ جدید رأی‌گیری انتخابات، آرای خود را از طریق پست ارسال کنند. دولت کاتالونیا متعهد شده که این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت، تونی فرکسیا و امیلی روساند چهار نامزدی هستند که موفق شدند با جمع‌آوری امضاهای لازم از اعضای باشگاه به مرحله پایانی انتخابات پیش‌رو راه پیدا کنند. دیگر کاندیداها یعنی جوردی فاره، خاویر ویلاخوانا، آگوستی بندیتو، لوئیس فرناندس آلا و پره ریرا موفق به جمع‌آوری حداقل ۲۲۵۷ امضا به منظور حضور در مرحله پایانی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نشدند.

اخیراً خوسپ ماریا بارتومئو پس از برگزاری جلسه‌ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره از سمت ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد و کارلس توسکتس به‌ عنوان رئیس موقت باشگاه بارسلونا معرفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.