مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار دربی و تأکید بر تماشایی بودن این بازی گفت: به طور حتم بازیکنان استقلال طی هفته‌های آینده بهتر بازی خواهند کرد.

سعید لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی ۲-۲ استقلال برابر پرسپولیس در دربی ۹۴ گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم استقلال شروع خوبی داشت و به گل رسید اما بعد از گل محتاطانه بازی کردیم و این اجازه را به پرسپولیس دادیم تا بتواند دو گل وارد دروازه آبی پوشان کند.

وی افزود: تعویض های کادر فنی استقلال در نیمه دوم کارساز شد و آبی پوشان توانستند درست در ثانیه های پایانی بازی نتیجه را به تساوی رسانده و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز باشد.

لطفی در مورد انتقاد از خط دفاع آبی پوشان هم گفت: هفته گذشته هم راجع به عدم هماهنگی مدافعان استقلال صحبت شد اما اعتقاد دارم با تمریناتی که این تیم انجام می‌دهد کار دفاعی در استقلال بسیار بهتر خواهد شد.

وی در مورد عملکرد تیم پرسپولیس هم گفت: سرخ پوشان تهرانی تیم خوبی بودند. یکنواخت بازی کردند و توانستند از اشتباهات مدافعان استقلال سود برده و بازی را از آن خود کنند اما نتوانستند تا پایان بازی از گل های خود حفاظت کنند. آبی پوشان توانستند در ثانیه های پایانی و با حرکت انفجاری مهدی قائدی گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کنند.

مدافع سابق استقلال گفت: برای تفکرات مربیان در دربی باید احترام قائل شد. اگر آن پنالتی در دقیقه ۱۲ برای استقلال گرفته می شد جریان بازی کاملاً عوض می شد و شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. به اعتقاد من داور اشتباه کرد ولی در مجموع شاهد یک بازی خوب از دو تیم بودیم.

سعید لطفی در ادامه افزود: در مورد تعویض ها باید بگویم کادر فنی بیشتر از هر کسی به بازیکنان نزدیک است و می داند شرایط تیمش چگونه است. بنابراین ما از دور به تعویض ها نگاه می کنیم اما کادر فنی کاملاً شناخت دارد و می داند کدام بازیکنان در چه شرایطی هستند البته تعویض های استقلال خوب بود و این تیم توانست گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کند.

مدافع سابق استقلال در مورد دیدار دوشنبه هفته آینده آبی پوشان برابر سرخ پوشان تبریزی گفت: بازی تراکتور و استقلال همیشه جذاب و دیدنی است. آبی پوشان بازی سختی در پیش خواهند داشت. تراکتور در هفته های اخیر با مربیگری مسعود شجاعی عملکرد خوبی داشته است. به نظرم استقلال هم بعد از دربی هفته به هفته بهتر خواهد شد و فکری می داند که یک دیدار حساس را باید برابر تراکتور انجام بدهد. بنابراین با تمریناتی که بازیکنان انجام می دهند به طور حتم بهترین ها به مصاف تراکتور خواهند رفت تا استقلال بتواند با کسب سه امتیاز این دیدار دوباره به صدرجدول باز گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.