ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران گفت: با برگزاری دو اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به سطح آمادگی قبل از کرونا برگشتیم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران گفت: با برگزاری دو اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به سطح آمادگی قبل از کرونا برگشتیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدعلی مختاری درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: دومین اردویی است که در یک ماه اخیر پشت سر می‌گذاریم. شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و بیشتر روی انجام کار‌های بدنی متمرکز هستیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ ماه است که از تیم ملی به دلیل شیوع کرونا دور بودیم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردیم. شرایط کمی پیچیده شده است و برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما امیدواریم مسابقات برگزار شود.

مختاری درباره شرایط خودش گفت: به هرحال شرایط سخت بود. پیگیری تمرین در منزل و حفظ آمادگی با محدودیت‌هایی مواجه بود، اما خوشبختانه با برگزاری این دو‌ اردو شرایطم خیلی بهتر شده است. این پیشرفت بدنی را مدیون دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم هستم که واقعا در کارش فوق‌العاده است و انگیزه زیادی برای جنگیدن به بازیکنان منتقل می‌کند. امیدواریم هرچه زودتر تکلیف برگزاری مسابقات مشخص شود تا آماده‌سازی صددرصدی و خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.