مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن اظهار رضایت از شرایط موجود گفت که نفتی‌ها نیم‌نگاهی به کسب سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن اظهار رضایت از شرایط موجود گفت که نفتی‌ها نیم‌نگاهی به کسب سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند. محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و مجتبی حسینی اظهار داشت: حسینی فردی بااخلاق، متین و واقعاً فنی است که مدیران پیشین و فعلی باشگاه و نیز هواداران نفت مسجدسلیمان از او رضایت دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از شاگردان حسینی انتظار باقی ماندن در نیمه بالایی جدول لیگ برتر را دارند یا فقط بقا در لیگ برتر را در نظر دارند، تصریح کرد: در هر باشگاهی معمولاً همین انتظار (بقا در لیگ برتر) را دارند. ما نگاهی به سهمیه آسیایی هم داریم، اما تمام تلاش حسینی، کادر فنی و عزیزان تیم بر این است که نفت مسجدسلیمان را بالا نگه دارند. با این حال ممکن است هر شرایطی در فوتبال ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص گلایه مجتبی حسینی از وضعیت پشتیبانی تیم و عدم فعالیت پزشک و فیزیوتراپ در تیم نفت خاطرنشان کرد: این مشکلات را در دستور کار داریم تا آنها را حل کنیم. جلسه‌ای با مجتبی حسینی داشتیم و مشکلات مطرح شد که برای حل برای موارد مد نظر حسینی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

نظری در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان در سه سال اخیر به تسنیم گفت: باشگاه‌های لیگ برتری نمی‌توانند از کمک‌های دولتی استفاده کنند. پیش‌بینی‌هایی شده تا با حمایت مسئولان و نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس، کارها به گونه‌ای پیش می‌رود که کارهای پشتیبانی به‌موقع انجام شود. وضعیت نفت مسجدسلیمان نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر بوده و از لحاظ پرداختی‌ها و سایر مسائل، شرایط مناسبی داریم. خدا را شکر تاکنون با بحران مواجه نشده‌ایم. همت مسئولان بر این است که به تیم ما کمک کنند و به تعهدات خود پایبند بوده‌ایم. از این لحاظ می‌توانیم نمره خوبی به باشگاه بدهیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود برخی مسئولان استانی حتی در ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان هم دخالت می‌کنند، گفت: اینگونه نیست. تلاش مدیران تاکنون برای حمایت از باشگاه و پشتیبانی از تیم نفت بوده و هر کسی در حیطه وظایف خودش فعالیت می‌کند. دخالتی در ترکیب تیم ندیدم و مسئولان شهری، استانی و کشوری از نفت حمایت می‌کنند. اگر هم دخالتی بوده، تنها برای حمایت از نفت مسجدسلیمان بوده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص فعالیت مصطفی سلیمانی، وکیل باشگاه نفت که پیش‌تر ادامه حضورش در جمع نفتی‌ها تکذیب شده بود، اظهار داشت: از همه دوستانی که قبلاً در باشگاه فعالیت می‌کنند، استفاده می‌کنیم و به همه این عزیزان نیاز داریم. مسئولیت برخی از دوستان تغییر کرده، اما به کار خود ادامه می‌دهند.

نظری در مورد گلایه احمد گوهری از بی‌توجهی باشگاه نفت مسجدسلیمان به شکایت باشگاه سایپا از خودش عنوان کرد: او خودش مبلغ مورد نظر را پرداخت کرد و ما این موضوع را در آینده در پرداخت قراردادش جبران می‌کنیم. صحبت‌های مطرح شده مربوط به مدیریت پیشین باشگاه بوده است.

وی در پایان درباره فعالیت تیم‌های پایه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌های پایه در بخش‌های امید، نوجوانان و جوانان تعطیل شده بود که با برنامه‌ریزی ما، فعالیت آنها آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.