مربی تیم فوتبال تراکتور گفت بازی سختی مقابل نفت آبادان داریم، اما به ‌دنبال ادامه روند پیروزی‌های‌مان هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بازی فردا، تقابل دو تیم بااصالت، ریشه‌دار و قابل احترام است. این دیدار یک دیدار کاملا باارزش و تماشایی است که می‌تواند بازی جذابی از آب دربیاید.

وی افزود: صنعت نفت آبادان همیشه تیمی با کیفیت بوده که برای انجام بازی‌های زیبا تلاش می‌کند. در سوی مقابل انتظار از تراکتور نیز به عنوان تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا قرار است به عنوان نماینده ایران به میدان برود بالا است و این تیم باید زیبا بازی کند و فوتبال با کیفیتی را ارائه بدهد. صنعت نفت جوانگرایی باارزشی انجام داده و حضور آقای پورموسوی و امیرحسین پیروانی خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند. به نظرم فردا بازی سختی داریم، اما روندی که در دو هفته گذشته داشتیم، خیلی خوب بود و در بازی با پیکان هم نمایش زیبایی ارائه دادیم و پیروزی با ارزشی به دست آوردیم. تلاش می‌کنیم روند پیروزی‌مان را ادامه بدهیم.

وی درمورد غایبان تراکتور برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: محمدرضا خانزاده از بند مصدومیت رها شده، اما برای اینکه مشکلی برای او پیش نیاید، تصمیم گرفتیم از هفته آینده از او استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.