یک پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌گوید فولاد با نکونام نتیجه می‌گیرد چرا که این تیم بهتر از خیلی از تیم‌ها بسته شده و در آسیا هم می‌تواند نتایج خیلی خوبی کسب کند.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل اظهار کرد: امیدوارم سه تیم خوزستانی لیگ برتر در این فصل نتایج خوبی بگیرند اما فصل گذشته هم گفتم تنها تیمی که می‌تواند سهمیه بگیرد فولاد است که جواد نکونام را دارد و همینطور هم شد.

صنعت نفت آبادان

او در ارزیابی از صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیم جوان و خیلی خوبی است و آینده خوبی دارد. اگر این بازیکنان دو سه سال در کنار هم بازی کنند، به نظرم آینده خیلی خوبی را رقم خواهند زد. فعلا در ابتدای فصل و اول بازی‌ها هستیم و نمی‌شود ادامه فصل را پیش بینی کرد. البته نتایج تا الان هم بد نبود اما بهتر است عملکرد صنعت نفت را در نیم فصل دوم ببینیم و ارزیابی کنیم و معلوم نیست در این هفته‌ها چه اتفاقی رخ دهد.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی ادامه داد: سال گذشته در اول فصل صنعت نفت بسیار خوب کار کرد و توانست در نیم فصل رتبه چهارم جدول را به دست بیاورد اما دیدید که در پایان فصل فولاد بالاتر از صنعت نفت قرار گرفت. امیدوارم این تیم موفق شود چرا که جوان هستند و آینده بسیار خوبی دارند. صنعت نفت هر سال دارد به طور کامل تغییر می‌کند و به نظرم اگر ثبات بیشتری در این تیم وجود داشته باشد قطعا موفق تر خواهند بود. البته این تیم دیر بسته شد و باید در نیم فصل دوم آن‌ها را ببینیم.

فولاد خوزستان

تهامی در ارزیابی از فولاد خوزستان بیان کرد: فولادی‌ها بسیار باتجربه هستند و بازیکنان بزرگ و خوبی دارد. در کنار این‌ها سرمربی خیلی خوبی هم دارند و حتی دستیاران نکونام در فولاد خوب و باتجربه هستند و به نظرم این تیم در ادامه فصل و در آینده نتایج فوق العاده خوبی کسب خواهد کرد. درست است پر فراز و نشیب بوده و در کارنامه این تیم شکست هم دیده می‌شود اما من می‌گویم نکونام تیم را به بالای جدول می‌رساند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان اضافه کرد: در بازی‌هایی که از فولاد دیدم در تمام نقاط تیم خیلی خوبی بودند. تیم ملی سال ۹۸ هم جوان و هم باتجربه بود و به نظرم این تیم هم مثل همان تیم ملی ۹۸ است. فولاد با نکونام نتیجه می‌گیرد چرا که بهتر از خیلی از تیم‌ها بسته شده و در آسیا هم می‌تواند نتایج خیلی خوبی کسب کند. نکونام تجربه بین المللی دارد و می‌تواند فولاد را در لیگ قهرمانان هم به موفقیت برساند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

نفت مسجدسلیمان

او درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: آن‌ها تا این هفته از رقابت‌ها نتایج بدی نگرفتند. نفتی‌ها یک تیم جوان دارند. مجتبی حسینی را کاملاً می‌شناسم و او مربی خوب و باشخصیتی است و به مرحله‌ای رسیده است که دیگر تجربه کاری هم دارد و می‌تواند در کنار این تیم به موفقیت برسد. متاسفانه هنوز شناخت کاملی از تیم نفت نمی‌توان پیدا کرد و باید در ادامه لیگ این تیم را ببینیم.

تهامی درباره مشکلات مدیریتی نفتی‌ها گفت: چندین سال است که آن‌ها چنین مشکلاتی را دارند از نظر بودجه هم وضعیت مساعدی ندارند. این موضوع باعث تعجب چرا که تیم نفت نباید مشکل آن چنانی در بحث مالی داشته باشد. این تیم مگر چقدر بودجه می‌خواهد که اینقدر با مشکل مواجه شده است؟ متاسفانه هر سال این مشکلات گریبان گیر نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم مشکلات این تیم حل شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌تان از رتبه سه تیم خوزستان در لیگ بیستم چیست، گفت: من خوزستانی هستم و دوست دارم هر سه تیم این استان در بالای جدول باشند. من مطمئنم تیم فولاد نتیجه می‌گیرد و در بالای جدول باقی خواهد ماند. همچنین می‌گویم صنعت نفت در میانه‌های جدول خواهد بود و نفت مسجدسلیمان هم در رتبه‌های میانی می‌ماند. می‌دانم نفت مسجدسلیمان سقوط نمی‌کند چراکه تیم خوبی دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )