همسر مرحوم منصور پورحیدری آخرین وضعیت طلب مالی مرحوم پورحیدری از تیم استقلال را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، فریده شجاعی درباره برگزاری مراسم جایزه حجازی و بزرگداشت منصورپورحیدری و جعفرکاشانی گفت: بزرگداشت یاد و خاطره اسطوره‌ها و کسانی طی سالیان متمادی در حوزه فوتبال زحمت کشیده‌اند، باعث می‌شود تسلی خاطری برای بازماندگانی که دیگر در کنار این عزیزان را نیستند باشد.

او ادامه داد: خوشحالم که امشب در جمع خاطره سازان فوتبال ایران و همچنین خانواده مرحوم حجازی و کاشانی قرار دارم. همچنین از آقای حجت نظری به عنوان بنیانگذار این جایزه ویژه و تمامی عزیزانی برای برگزاری آن زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. امید است که در سال‌های آینده چنین مراسم‌هایی به صورت مستمر برگزار شود.

شجاعی در رابطه با آخرین جزییات طلب مالی مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال عنوان کرد: متاسفانه تا به این لحظه هیچ مبلغی پرداخت نشده است و هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه واکنشی را نشان نداده‌اند. باید این نکته را یادآور شوم که به احترام هواداران و همچنین نام منصور پورحیدری تا به حال اقدامی به صورت قانونی برای دریافت طلب انجام نشده است در صورتی اگر می‌خواستیم به صورت قانونی، زودتر به مطالبت مرحوم پورحیدری می‌رسیدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )