عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت که فسخ قرارداد بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۳۸۰ هزار دلار به نفع پرسپولیس بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت که فسخ قرارداد بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۳۸۰ هزار دلار به نفع پرسپولیس بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر اظهار داشت: واقعا با نتیجه‌ غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شدیم. هر آنچه که لازم بود پیش‌بینی شده بود غیر از دو اتفاق فوتبالی که در فاصله ۱۵-۲۰ دقیقه‌ رخ داد و آنها را پیش‌بینی نکرده بودیم. خط دفاع و خط میانی ما خیلی خوب بازی را در دست گرفت ولی اتفاق تلخی افتاد و زحمات بچه‌ها حیف شد. این اتفاق چیزی از انگیزه بازیکنان کم نمی‌کند و پرسپولیس هم به لیگ برتر ایران و هم مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر برمی‌گردد ولی شرمنده هواداران شدیم.

وی در خصوص توافق مدیران باشگاه پرسپولیس با رسن برای جدایی و ناراحتی کادرفنی از این اتفاق تصریح کرد: جزئیات این موضوع را به زودی اعلام می‌کنیم. وقتی یک بازیکن تمایلی به ماندن در یک باشگاه ندارد و دوست دارد که جدا شود حتی نگه داشتن آن بازیکن هم ممکن است که باعث شود کیفیت لازم را آن بازیکن نداشته باشد. به هر حال اگر به مفاد قراردادش هم می‌خواست پایبند بماند حداکثر تا نیم‌فصل در پرسپولیس می‌ماند و در آن موقع جدا می‌شد. بشار رسن تصمیم به جدایی گرفته بود و خودش پیام داد و باشگاه هیچ کوتاهی نکرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری در قرارداد رسن وجود داشت ولی الان با ۱۲۰ هزار دلار او از پرسپولیس جدا شد؟ گفت: رسن اگر در نیم‌فصل با بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری‌اش می‌خواست از پرسپولیس جدا شود، از آن طرف باشگاه باید تا نیم‌فصل ۲۶۰ هزار دلار هم به رسن پرداخت می‌کرد، عملا با این شرایط در نیم فصل باشگاه چیزی به دست نمی‌آورد و ۱۰ هزار دلار هم باید پرداخت می‌کرد. در صورتی که در فسخ قرارداد الان رسن با پرسپولیس، ۱۲۰ هزار دلار نقد می‌گیریم و پرسپولیس بابت نقل و انتقال بشار رسن ۳۸۰ هزار دلار سود کرده است و این بازیکن هم تا فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کرده است.

رغبتی در پاسخ به این سوال که باشگاه برنامه‌ای برای دریافت پاداش آسیایی دارد و آیا مذاکره‌ای برای موانع دریافت آن انجام داده‌اند؟ گفت: بله در سطح فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل مذاکراتی داشته‌ایم چون غیر از پرسپولیس بلکه ۳ باشگاه دیگر ایرانی هم هستند، گفت‌وگوهایی صورت گرفته باید روال آن طی شود ما امیدواریم که این پول را زودتر بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )