سرمربی ذوب‌آهن اظهار کرد که نبود تعدادی از بازیکنان اصلیش به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا باعث شد تا مقابل استقلال متوقف شوند.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب جنگید. در کارهای ترکیبی، دفاع و بازیسازی خوب ظاهر شدیم. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و حتی تا دقیقه ۲۰ می‌توانستیم از حریف جلو بیفتیم. ۷ بازیکن ما درگیر کرونا هستند و تیم نصفه و نیمه‌ای هستیم. ۴ بازیکن ما، جوانان ۲۰ ساله‌ای هستند و خیلی خوب بازی کردند. تعدادی از بازیکنان ما مانند دشتی، یا مصدوم بودند و یا درگیر کرونا بودند. بازیکنانی مثل دارکو، محمدی‌مهر و سلطانی‌مهر تنها یک هفته با ما تمرین کردند.

وی ادامه داد: اگر تیم ما کامل بود، قطعا استقلال را می‌بردیم. متاسفانه این اتفاق نیافتاد اما بازیکنان ما عالی بودند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. هواداران به این تیم امیدوار باشند زیرا تیم جوانی است و من به آینده آن امیدوارم.

رضایی درباره اعلام نشدن پنالتی به سود ذوب‌آهن در دقیقه ۳۰ گفت: بازی با توجه به لغزندگی زمین و بارش، بازی حساسی بود. بازیکنان بدون این که قصدی داشته باشند، سر می‌خورند و شبهه خطا بودن را ایجاد می‌کند. خدا را شکر می‌کنیم که یک بازی در ۶ بازی، قضاوت کم‌اشتباهی داشت. داور هم می‌توانست پنالتی بگیرد و هم نمی‌توانست. یک داور سختگیر این صحنه را پنالتی می‌گرفت اما من چون صحنه را با جزییات یادم نیست، قضاوتی در خصوص داور نمی‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص کیفیت زمین فولادشهر گفت: کیفیت زمین فوق‌العاده بود و این ورزشگاه یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است و با در نظر گرفتن سکوها و بارندکی‌های اخیر، باز هم زمین کیفیت بالایی را داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.