سرمربی سابق پرسپولیس می گوید  این تیم به اندازه نماینده کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا شانس قهرمانی دارد.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، درباره مصاف پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هر حال بازی سختی در انتظار پرسپولیس است اما این تیم آنقدر پتانسیل دارد که بتواند با برتری برابر این حریف کره ای یک جام و افتخار برای فوتبال ایران به دست بیاورد. من تمرینات این تیم را دیده ام پرسپولیس بسیار با نشاط و خوب تمرین می کند و این توانایی را دارد با انجام یک بازی بسیار منطقی پیروز میدان باشد.

وی درباره غیبت برخی بازیکنان در دیدار فینال هم گفت: همه می دانند که پرسپولیس در غیاب چند بازیکنش باید بازی فینال را برگزار کند دیگر نباید به این موضوع اشاره کنیم و این مساله را دست مایه ضعف تیم قرار بدهیم. مطمئنا کادر فنی پرسپولیس بهتر از هر کسی می داند چطور جای خالی بازیکنان را پر کند. نکته بسیار حائز اهمیت این است الان در این شرایط همه باید از نماینده ایران حمایت کنند تا این تیم با روحیه مضاعف به مصاف حریف شرق آسیا برود.

درخشان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است گفت: نمی شود در مورد شانس ها صحبت کرد اما همانقدر که برای تیم کره ای شانس قهرمانی قائل هستیم پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد. بازیکنان این تیم انگیزه بسیار زیادی دارند که بتوانند یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران به دست بیاورند. درست است که نماینده شرق از امکانات بسیار زیادی بهره می برد و در کل فوتبال شرق آسیا پیشرفت کرده اما بدانید غیرت و تعصب ایرانی همیشه در روزهای سخت کمک حال تیم بوده است. من مطمئن هستم پرسپولیس بهترین عملکرد خود را در بازی فینال به نمایش می گذارد.

درخشان در پایان گفت: نمی شود درباره مباحث فنی صحبت کرد یا نکته ای گفت چون کادر فنی پرسپولیس بهتر از هر کس دیگری بر این مسائل فنی تیم اشراف دارند. نکته ای که بسیار مهم است این است که تیم در آرامش کامل باشد و مجموعه مدیریتی که کنار تیم هستند این آرامش را فراهم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.