هافبک مس رفسنجان قول داد که این تیم در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، به رتبه‌ای در نیمه بالایی جدول دست خواهد یافت.

هافبک مس رفسنجان قول داد که این تیم در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، به رتبه‌ای در نیمه بالایی جدول دست خواهد یافت. میثم نقی‌زاده درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل تراکتور تبریز، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این مسابقه فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و اگر توپ ما روی ضربه کرنر به جای برخورد به تیر دروازه تبدیل به گل می‌شد، خیلی چیزها عوض می‌شد. به جز دیدار با استقلال، در همه بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی فراوانی به دست آوردیم که توپ‌های ما وارد دروازه نشدند. امیدوارم این مشکل حل شود و نتایج خوبی بگیریم.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان با یکی دو پیروزی به بالای جدول می‌رسد، تصریح کرد: ما دیدارهای پشت سر هم داریم و نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، اما قول می‌دهم تیم ما قطعاً در نیمه بالای جدول قرار می‌گیرد. بازیکنان ما چندین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم، اما فرصت‌های گلزنی ما از دست می‌رود. تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم.

هافبک باتجربه مس رفسنجان با تمجید از سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ربیعی فصل آینده جزو بهترین مربیان فوتبال ایران خواهد بود. او شبانه‌روز زحمت می‌کشد و مطمئن باشید در مس رفسنجان نتیجه زحماتش را می‌بیند.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای تیم مس رفسنجان برای این مسابقه هم مجبور به اسکان در یکی از هتل‌های شهر کرمان شدند یا خیر، اظهار داشت: برای این مسابقه در رفسنجان بودیم و اعضای هر دو تیم در هتل هیلان ساکن شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.