نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان فارس گفت: اگر مسئولان حمایت نکنند برای اداره تیم قشقایی درمانده خواهیم شد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان فارس گفت: اگر مسئولان حمایت نکنند برای اداره تیم قشقایی درمانده خواهیم شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تلاش تیم فوتبال شیرازی زاگرس که برای گرفتن حمایت مالی شهرداری بن‌بست رسید، اما از طرفی حاضر به واگذاری امتیاز هم نبود. سرانجام هیئت استان فارس دست به کار شد تا تیمی را که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بود، جایگزین این تیم کند تا به لیگ دسته یک سقوط نکند.

خاتون طهمورثی نایب رئیس بانوان هیئت استان فارس در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم زاگرس شیراز به ما اعلام کرده بود که در حال رایزنی برای گرفتن حمایت مالی شهرداری است به همین جهت حضور این تیم در مسابقات لیگ را پیگیری نکردیم تا اینکه در آستانه مسابقات متوجه شدیم مدارکش را ارسال نکرده است.

وی افزود: تیم قشقایی پیش از این به ما اعلام کرده بود که می‌خواهد در لیگ شرکت کند و در صورت دریافت امتیاز تیم زاگرس در لیگ برتر شرکت می‌کند، اما زاگرس با این موضوع مخالفت بود و عنوان می‌کرد در حال رایزنی برای دریافت حمایت شهرداری برای حضور در لیگ است. موضوعی که تا آخرین لحظه اتفاق نیفتاد و اطلاعی نیز به ما ندادند.

نایب رئیس بانوان هیئت استان فارس به گرفتن امتیاز این تیم و حذف از لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: امتیاز زاگرس شیراز به دلیل ارسال نکردن مدارک از این تیم گرفته شد و هیئت فارس با سازمان لیگ مکاتبه کرد تا امتیاز این تیم به قشقایی واگذار شود.

وی درباره گرفتن بازیکن و انجام کارهای اداری قشقایی گفت: کارهای این تیم را ما انجام دادیم و به هیئت‌های استانی هم فراخوان زدیم تا بازیکنان را شناسایی و جذب کنند، چون بیشتر بازیکنان زاگرس شیراز را از دست داده بودیم. بازیکنان زاگرس شیراز به تیم‌های وچان کردستان، بندر انزلی، سپاهان و بوشهر ملحق شدند لذا تلاش کردیم بازیکنان جوان و بومی جذب کنیم.

طهمورثی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصرار هیئت فارس به ماندن در لیگ برتر با شرایط تیم قشقایی چیست، اظهار داشت: اگر در مسابقات لیگ برتر شرکت نمی‌کردیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کردیم. در حال حاضر هیچ اسپانسری نداریم و باید از طریق نهادهای مختلف رایزنی کنیم تا با کمک مسئولان در لیگ شرکت کنیم، یعنی اگر مسئولان استان به ما کمک نکنند دوباره درمانده می‌مانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.