مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوزستان در اهواز را کاری بسیار بزرگ توصیف کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک، کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوزستان در اهواز را کاری بسیار بزرگ توصیف کرد. اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: دو تیم به دنبال پیروزی بودند. فولاد مدعی اصلی قهرمانی است و اکنون همه روی تیم ما حساب می‌کنند. هفته اول اتفاقات مبتدیانه‌ای افتاد و کارت بازی چند بازیکن صادر نشد. پس از آن الان سه هفته است که بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آلومینیوم شخصیت خود را پیدا کرده است، تصریح کرد: ما با گل آفساید به سپاهان باختیم و مقابل مس به تساوی رسیدیم. فولاد در اهواز می‌تواند هر تیمی را ببرد و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست. حتی استقلال هم در اهواز از فولاد شکست خورد و هیچ تیمی در خانه فولاد به راحتی امتیاز نمی‌گیرد. ما برای پیروزی رفته بودیم اما کسب این یک امتیاز هم کاری بزرگ و بسیار شیرین بود.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره شائبه وقت‌کشی بازیکنان تیمش که توسط مربی فولاد مطرح شد، خاطرنشان کرد: ما از این مسابقه امتیاز می‌خواستیم اما بازیکنان ما وقت‌کشی نکردند. حتی حسین پورحمیدی که روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد در این صحنه اعتراض می‌کردند با درد کشاله بازی می‌کرد.

شریفات با بیان اینکه آلومینیوم رفته رفته به انسجام تیمی کامل می‌رسد، به تسنیم گفت: کادر فنی برنامه تاکتیکی خودش را اجرا می‌کند و عباسی (مدیرعامل باشگاه) و کارخانه هم از تیم حمایت می‌کنند. شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم وضعیت ما بهتر هم بشود. دو هفته پیش ۲۰ درصد از قرارداد ما پرداخت شد و عباسی قول پرداخت درصد بیشتری هم داد. بعد از تلنگر خطیبی به باشگاه، همه چیز رفته رفته به خوبی پیش می‌رود و نتیجه آن را هم می‌بینیم.

وی درباره اینکه شاگردان رسول خطیبی هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند، بیان کرد: همه بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند و کادر فنی هم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم است. هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل ماشین‌سازی داریم که امیدوارم در این بازی گل بزنیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان با گلایه از عدم پرداخت مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: چند روز پیش با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و کمیته وضعیت قول همکاری داد اما باشگاه نفت همکاری نمی‌کند. مدیران نفت به امضای خودشان پایبند نیستند و من هم بیشتر از حقم نمی‌خواهم. باشگاه نفت مسجدسلیمان در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی پیدا کرده و فکر نمی‌کنم ۶۰۰ میلیون تومان مبلغ زیادی برای این باشگاه باشد.

شریفات با انتقاد از وضعیت نفت مسجدسلیمان در زمانی که در این تیم بازی می‌کرد، تصریح کرد: من برای نفت زحمت کشیدم و امیدوارم پولم را بدهند. آن زمان شرایط تیم وحشتناک بود و ما در خوابگاه ساکن بودیم. اتاق‌ها موش داشت و زمانی که باران می‌بارید، آب وارد اتاق ما می‌شد! در این شرایط سخت برای نفت بازی کردم و فقط حقم را می‌خواهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )