مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ما در چند بازی از داوری ضربه خوردیم و امیدوارم داوری بازی با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ما در چند بازی از داوری ضربه خوردیم و امیدوارم داوری بازی با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد. مجتبی بیژن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما تیمی را شکست دادیم که برابر تراکتور و پرسپولیس شکست نخورده بود. آنها تیمی دونده و سختکوش هستند که کادر فنی خوبی هم دارند و خوشحالیم که ۳ امتیاز مهم از این بازی گرفتیم، البته اگر موقعیت های ما در نیمه اول تبدیل به گل می‌شد دیگر کار به لحظات آخر کشیده نمی‌شد و کار نساجی راحت‌تر می‌شد.

وی با اشاره به شروع خوبی نساجی در لیگ امسال عنوان کرد: عملکرد ما در این ۴ هفته خیلی خوب بود و البته الان باید با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم. ما در بازی با سپاهان و سایپا بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم و اگر آن بازی‌ها را با برد پشت سر می‌گذاشتیم الان صدرنشین بودیم. این شروع خوب قطعا برای روحیه و انگیزه تیم خوب است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

مدافع نساجی در خصوص بازی روی چمن مصنوعی که صدای حریفان این تیم را هم درآورده است، خاطرنشان کرد:خیلی‌ها خیال می‌کنند ما عادت داریم که روی این چمن بازی کنیم اما اصلا اینطور نیست و تمرنیات نساجی هم روی چمن طبیعی انجام می‌شود. ما هم دوست داریم روی چمن طبیعی بازی‌های خانگی‌مان را انجام دهیم اما متاسفانه فعلا این شرایط برای نساجی فراهم نیست. اگر دقت کنید کیفیت بازی‌های بیرون از خانه ما در خیلی از مسابقات بهتر از بازی‌های خانگی است.

بیژن در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: ما با قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر روبرو می‌شویم و پرسپولیس همچنان شخصیت بالای خودش را حفظ کرده است. بازی آسانی در پیش نداریم اما به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ما در چند بازی بابت داوری اذیت شدیم و امیدوارم داوی بازی با پرسپولیس موردی نداشته باشد و نتیجه بازی بدون اشتباهات داوری مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.