با تصمیم هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال، مسابقات لیگ برتر این رشته از ۲۶ آذر آغاز می‌شود.

با تصمیم هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال، مسابقات لیگ برتر این رشته از ۲۶ آذر آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، داود پرهیزکار درباره نشست امروز (چهارشنبه) هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: با پیگیری چند ماه اخیر، موفق به اخذ مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور شدیم و با وجود سه ماه وقفه‌ای که به این دلایل رخ داد، در نهایت با اخذ مجوز، امروز جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار کردیم و قرار شد که لیگ برتر فوتسال آقایان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۶ آذرماه آغاز شود.

وی افزود: مسابقات لیگ تا ۱۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بازیکنان در اختیار تیم ملی خواهند بود. ادامه مسابقات با ۱۰ تیم نهایی برای تعیین شش تیم نخست و چهار تیم دیگر، پس از بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد.

پرهیزکار ادامه داد: به هر حال ما ۳ فروردین بازی‌های قهرمانی آسیا را داریم و لغو مسابقات لیگ، لطمه زیادی به جامعه فوتسال کشور و تیم ملی می‌زد؛ آن هم در شرایطی که مسابقات قهرمانی آسیا چندین بار به تعویق افتاده و اردوهای ما هر بار نیازمند برنامه‌ریزی مجدد شد. دو فیفادی در بهمن و اسفند ماه داریم و‌ تلاش می‌کنیم حداکثر بهره را از این دو فرصت ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.