احمد زنده‌روح بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما تیم با کیفیتی هستیم و موفقیت‌های‌مان شانسی نیست.

احمد زنده‌روح بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما تیم با کیفیتی هستیم و موفقیت‌های‌مان شانسی نیست. احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: می‌دانستیم در تبریز بازی سختی در پیش داریم، ماشین‌سازی هم تیمی است که با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و با انگیزه دنبال گرفتن امتیاز بود، البته آنها بیشتر چشم به ضدحملات داشتند و دفاعی هم بازی می‌کردند، با این حال ما فوتبال حساب‌شده‌ای را انجام دادیم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم.

وی در خصوص ضربه پنالتی‌اش در این بازی و اینکه بعد از زدن گل خوشحالی نکرد، گفت: خوشحالم که زحمت بچه‌ها به نتیجه نشست و من فقط زننده پنالتی بودم. بعد از گل هم خوشحالی نکردم، چون قبلا پیراهن ماشین‌سازی را بر تن کرده بودم و برای این تیم احترام خاصی قائل هستم.

زنده‌روح در خصوص نتایج خوب گل‌گهر در چهار هفته ابتدایی و اینکه آیا آنها می‌توانند سهمیه آسیا را در این فصل به دست بیارورند، خاطرنشان کرد: ما تیمی خوب و باکیفیت هستیم که بازیکنان توانمندی را در اختیار دارد و روی نیمکت هم سرمربی باتجربه‌ای داریم. گل‌گهر جزو اولین تیم‌هایی بود که تمریناتش را شروع کرد و موفقیت‌های ما شانسی نیست، البته هنوز اتفاقی رخ نداده و باید این روند خوب را تا پایان لیگ ادامه دهیم. از حالا هم در مورد آینده صحبت نمی‌کنیم چون هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.