عاشوری هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما از حالا در خصوص کسب سهمیه صحبت نمی‌کنیم و شعار گل‌گهر این است که بازی به بازی جلو برویم.

عاشوری هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما از حالا در خصوص کسب سهمیه صحبت نمی‌کنیم و شعار گل‌گهر این است که بازی به بازی جلو برویم. علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته چهارم گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم، تیم حریف با شکل دادن لایه‌های دفاعی دنبال استفاده از ضدحملات بود و البته بازیکنان ماشین‌سازی هم دوندگی زیادی در زمین مسابقه داشتند. غیبت چند بازیکن و البته سرمای تبریز هم کار را سخت کرده بود اما خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم تا وضعیت‌مان را بهتر کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند گل‌گهر می‌تواند یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه باشد، عنوان کرد: ما اصلا در خصوص این موضوع صحبت نمی‌کنیم و تازه ۴ هفته از بازی‌ها گذشته است. و شعار گل‌گهر این است که بازی به بازی جلو برویم، الان دیگر حق نداریم بابت برد برابر ماشین‌سازی خوشحال باشیم و باید به بازی مقابل پیکان فکر کنیم. ما باید این بازی را هم ببریم.

عاشوری در ارتباط با حضورش در گل‌گهر و کار کردن با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: من بعد از اتمام لیگ چند پیشنهاد داشتم اما در نهایت گل‌گهر را انتخاب کردم، چون دوست داشتم با قلعه‌نوی یکار کنم و حالا از این اتفاق خوشحالم. از طرفی باشگاه گل‌گهر هم ساختار خوبی دارد و امسال می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.