کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بابت عملکرد این تیم در ایجاد موقعیت گل در مصاف با شهرخودرو مشهد رضایت دارند و به احتمال فراوان در هفته پنجم هم ترکیب تیمش را تغییر نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی شهرخودرو مشهد را با نتیجه سه بر صفر شکست داد که آرمان رمضانی مهاجم این تیم نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کند.

مهدی عبدی مهاجم جوان سرخپوشان نیز که در سه بازی ابتدایی تیمش در ترکیب اصلی حضور داشت در دیدار با شهرخودرو از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد اما او نیز نتوانست در فرصت کوتاه خود در این بازی کاری از پیش ببرد.

با این حال پرسپولیسی‌ها با گلزنی سیدجلال حسینی مدافع خود و احمد نورالله‌ی و میلاد سرلک به گل رسید تا با آرامش بیشتری به فکر بازی‌های بعدی در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا باشد.

کادر فنی سرخ‌ها با وجود عدم موفقیت مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی باز هم از عملکرد آنها راضی است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد همچنان به آرمان رمضانی فرصت بازی کردن بدهد تا مهاجم بلند قامت پرسپولیس اعتماد به نفس لازم را در زدن ضربات نهایی پیدا کند.

سرمربی سرخپوشان بابت ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوان در بازی با شهرخودرو کاملاً راضی است و به همین خاطر نمی‌خواهد مهاجمان خود را تحت فشار روحی بابت خراب کردن موقعیت های‌شان در آستانه فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ قرار دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشتبه هفته آینده میهمان نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال است که به احتمال فراوان با ترکیب خود در بازی با شهرخودرو به مصاف نماینده قائمشهر می‌رود تا هافبک‌های این تیم به هماهنگی لازم برای تکرار موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.