گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف توقع ما که انتظار داشتیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، متاسفانه امروز بازی با سایپا را ساده گرفتیم و نتیجه آن تساوی بود.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف توقع ما که انتظار داشتیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، متاسفانه امروز بازی با سایپا را ساده گرفتیم و نتیجه آن تساوی بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا مرزبان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: برخلاف توقع ما که انتظار داشتیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، امروز بازی را ساده گرفتیم و موقعیت‌های گلزنی خود در نیمه اول را بسیار ساده از دست دادیم.

وی تصریح کرد: پس از آن تیم وارد بحران و نبردهای یک به یک شد، و دیدار از روند سادگی خارج شد و بازیکنان سایپا که به دنبال امتیاز این دیدار بودند بسیار خوشحال بودند. مساوی هم قسمتی از نتایج تیم ما است و تیم ما به دنبال تغییر نگرش فوتبال خود است.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازیکنان ما توان بازی با کیفیت بالاتر از این را دارند. بازیکنان وفاداری بسیار خوبی نسبت به یکدیگر دارند و از همه ناراحت‌تر هستند. این تیم حرکت رو به جلویی دارد و شخصیت بسیار خوبی دارد و این بازی بد را باید فراموش کنیم.

مرزبان بیان کرد: آن انتظاری که در نبردهای یک به یک قبل از این دیدار داشتیم به خوبی رقم نخورد و تا پایان بازی همین‌‌طور ادامه پیدا کرد.

وی درباره عملکرد سروش رفیعی گفت: سروش یکی از بازیکنان بسیار خوب ما در بازی‌های گذشته بود و این که بازیکنان دچار اشتباه شوند و این‌که در این دیدار کارت گرفت و در دیدار آینده حضور ندارد به هیچ عنوان مسئله خوبی نیست. رفیعی این را می‌داند که باید بهتر کار کند اما سروش مقصر این نتیجه نیست.

مربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: در نبردهای یک به یک داور باید زودتر وارد موضوع می‌شد. چند بار بر روی سروش رفیعی خطا شد اما داور توجهی نکرد. به دنبال این هستیم که به داور اعتراض نکنیم اما امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند. از هواداران سپاهان نیز تشکر می‌کنم و این قول را به آن‌ها می‌دهم که کیفیت خود را افزایش دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.