سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اعضای تیم نساجی در هفته گذشته به داوری اعتراض و جوسازی کردند و فکر می‌کنم در دیدار مقابل ما به خواسته‌شان رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اعضای تیم نساجی در هفته گذشته به داوری اعتراض و جوسازی کردند و فکر می‌کنم در دیدار مقابل ما به خواسته‌شان رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: داور مسابقه باعث شد تیم ما کاملا به هم بریزد. جای تاسف دارد که داور چنین اشتباهات مهلکی در چنین بازی مهمی انجام می‌دهد. همکاران ما فیلم بازی را نگاه کردند و گل ما به درستی به ثمر رسید و داور مرتکب اشتباه فاحش شد.

وی ادامه داد: تیم حریف در طول هفته گذشته معترض به داوری بود. آنها جوسازی کرده و داور را تحت فشار قرار دادند و فکر می‌کنم به خواسته‌شان رسیدند. پنالتی آنها درست بود و بازیکن ما بی‌تجربگی کرده بود، ولی قبل از آن ما گل سالم به ثمر رساندیم و برای من اصلا قابل هضم نیست که چرا این گل بدون دلیل مردود اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص دریافت اخطار از داور تصریح کرد: کارت زرد نگرفتم و دستیارم اخطار گرفت. اعتراضی به داور نکردم و یاد گرفته‌ام که کار فنی انجام دهم و هیچ وقت در مصاحبه‌هایم سعی نکردم داور را تحت فشار قرار دهم تا به نفع ما بگیرد. یک تیم جوان و بی‌حاشیه درست کردیم که فوتبال بازی کند ولی ظلمی که داور امروز در حق تیم ما کرد بخشودنی نیست.

حسینی در خصوص حاشیه‌هایی که قبل از بازی در رختکن پیش آمده بود، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود و پیش از شروع بازی درِ رختکن ما قفل شده بود و کلید پیدا نمی‌شد. مجبور شدند در را بشکنند و دلیل این اتفاق را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که اعتراض مدیران تیم نساجی در هفته گذشته نسبت به داوری، روی عملکرد داور بازی آنها تاثیرگذار بود؟ خاطرنشان کرد: وقتی چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود حتما می‌خواهند فشاری به داوری وارد کنند. چه دلیلی گل سالم ما را داور قبول نکرد؟ با چشم غیرمسلح یک بچه هم می‌فهمید گل ما سالم بوده است. الان در فوتبال ما همه تیم‌ها کارهای دفاعی خوب انجام می‌دهند و وقتی در زمین حریف یک گل سالم زدیم چرا داور باید گل ما را مردود اعلام کند. هیچ وقت به داوری اعتراض نکردیم و سعی کردیم کار فنی انجام دهیم و دلیل این کارها را نمی‌فهمیم.

سرمربی تیم فوتبال در خصوص اینکه بعد از گذشته ۴ هفته تیمش یک گل به ثمر رسانده است، گفت: اکثر تیم‌ها در هفته‌های اول مشکل گلزنی دارند. ما تیم خوب با مهاجمان خوبی در اختیار داریم و باید خلق موقعیت کنیم و مطمئن باشید گل‌های زده تیم‌مان خیلی بهتر می‌شود. الان چون کار دفاعی تیم‌ها قوی است به هم شانس گلزنی نمی‌دهند و امروز هم اگر بازی‌ها را ببینیم گل‌های کمی به ثمر رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.