سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین تیم نفت را که ما با رشادت آنها را بردیم، تراکتور و پرسپولیس نتوانسته بودند شکستش دهند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین تیم نفت را که ما با رشادت آنها را بردیم، تراکتور و پرسپولیس نتوانسته بودند شکستش دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: امروز بازی واقعاً پرفشار بود و استرس روی همه اعضای تیم است. نمونه آن صدای گرفته مدیر رسانه‌ای تیم ماست. ما همه خواستیم برای این بازی پیروز شویم.

وی افزود: می‌دانستیم تیم نفت به ضد حمله دل بسته است. ما در خلق موقعیت خوب عمل کردیم که یک موقعیت کریم اسلامی داشت و یک موقعیت هم حسین زامهران گل نکرد. این نشان می‌دهد که ما میل به حمله و ایجاد موقعیت را داشتیم. اینها در نیمه اول بود و در نیمه دوم هم تلاش خودمان را کردیم. در نیمه دوم یک صحنه مشکوک به آفساید بود که برای تیم نفت رقم خورد و آنها اعتراض داشتند، اما به هر حال این اشتباهات اجتناب ناپذیر است و برای ما هم در هفته‌های پیش اشتباه پیش آمد. در نیمه دوم ما جای کریم اسلامی و زامهران را تغییر دادیم که همین تغییر باعث شد یک پنالتی بگیریم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه در فصل جاری بازی‌ها خیلی نزدیک است و همه نتایج یک بر صفر می‌شود، گفت: همین تیم نفت را که ما با رشادت آنها را بردیم، تراکتور و پرسپولیس نتوانسته بودند شکستش دهند. من نمی‌گویم سه امتیاز، گرفتن حتی یک امتیاز در این فصل خیلی سخت است.

فاضلی درباره اینکه مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به صحنه آفساید که گل این تیم را مردود کرد، اعتراض داشت، گفت: آقای حسینی همکار ماست. صحبت خاصی درباره داوری ندارم. باید صحنه را ببینیم و کارشناسان نظر بدهند. آن صحنه را من ندیدم، اما بچه‌ها می‌گویند آفساید بود. قبل از آن صحنه اصلاً ما می‌توانستیم از طریق زامهران به گل برسیم. در ادامه هم توانستیم پنالتی بگیریم و پیروز شویم.

وی در خصوص اینکه مسجدسلیمانی‌ها معتقدند بیانیه‌های قبل از بازی نساجی بار روانی روی قضاوت داور ایجاد کرده بود، تاکید کرد: ما دنبال حق خودمان و نساجی هستیم. قرار نیست ما که دو هفته سکوت کردیم، دوباره اجازه دهیم که حق‌مان ضایع شود. اگر ما چیزی گفتیم برای حق تیم خودمان بود. ما اگر مصاحبه کردیم یا بیانیه دادیم، مربیان تیم سایپا هم جواب ما را دادند و این طبیعی است. فکر نمی‌کنم چنین چیزی در بازی اثرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه تیمش هفته آینده با پرسپولیس دیدار خواهد کرد و با چه شرایط و تاکتیکی به مصاف این تیم می‌رود، گفت: کار کادرفنی از همین الان آغاز و کار بازیکنان از فردا آغاز می‌شود. آنها امشب را شادی می‌کنند و از فردا بازیکنان را درگیر بازی با پرسپولیس خواهیم کرد. نظری درباره آن بازی ندارم، اما بازی سختی است. بازیکنان ما باید بدانند نباید به حریفان موقعیت گل و ایستگاهی بدهند. به نظرم در بازی امروز استرس دو هفته قبل روی تیم ما تأثیر داشت و اعتماد به نفس تیم ما را کاهش داده بود که خوشبختانه بردیم و این استرس تمام شد.

فاضلی درباره اینکه تیم‌هایی که به قائمشهر می‌آیند از کیفیت زمین چمن گلایه دارند، اظهار داشت: ما خودمان هم از کیفیت زمین راضی نیستیم، اما از سال قبل کیفیت زمین بهتر شده است. باید این را بگوییم و نباید زحمات کسانی که در اداره ورزش و هیئت فوتبال هستند را نادیده بگیریم. به هر حال آنها تلاش می‌کنند تا زمین شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی در خصوص قفل بودن در رختکن تیم نفت و قطعی برق خاطرنشان کرد: خودشان فهمیدند این اتفاق از طرف ما نبوده و اعتراض هم نکردند. تدارکات تیم‌ها زودتر می‌آیند و این مسائل را کنترل می‌کنند، اما تدارکات حریف زودتر نیامده بود و ما هم نمی‌دانستیم. من گفتم اگر چنین مسائلی پیش می‌آید اطلاع بدهند تا مشکل را حل کنیم. اصلاً اهل این کارها نیستیم که بخواهیم علیه تیمی کاری انجام دهیم و این حرکت‌ها پسندیده نیست. فوتبال باید به سمت پاکی برود. در ادامه هم گفتیم قفل در رختکن خودمان را هم بشکنند که نشان دهیم سو نیتی از سوی ما نبوده است.

سرمربی تیم نساجی افزود: این فصل لیگ سختی داریم و فقط تیم‌هایی می‌توانند نتیجه بگیرند که آرامش داشته باشند. آرامش داخلی و بیرونی؛ تیم ما به اندازه کافی مدیریت هزینه کرده و نمی‌خواهم بار روانی هم روی تیم ما باشد. اجماع ما در نساجی برای بردن است، اما اجبار ما نیست. ما تمام تلاش‌مان را برای برد می‌کنیم، اما اجباری برای بردن نداریم که این مسئله فشار روانی روی تیم ایجاد می‌کند. امیدوارم هواداران واقعی تیم‌مان این مسئله را مدنظر قرار بدهند.

فاضلی در خصوص گل نزدن مهاجمانش اظهار داشت: من از مهاجمان انتظار گل زدن ندارم. آنها باید خلق موقعیت کنند. ما مهاجمان دفاعی داریم که خودشان را فدا می‌کنند، روی زمین می‌افتند و بقیه عبور کنند تا گل بزنند. امروز هم بایرامی زحمات زیادی کشید و گل را نفر دیگری به ثمر رساند. این مهم است که کار تیمی خوبی انجام دهیم و به گل برسیم.

وی درباره عدم حضور تماشاگران و تأثیر آنها روی بازی‌ها گفت: وقتی هواداران حضور ندارند، فشاری روی حریف نیست، اما وقتی هواداران باشد، گل اول را که بزنید، گل دوم و سوم هم از راه می‌رسد. همین مسئله تأثیر خودش را روی بازی‌ها گذاشته است و می‌بینید که ما قدرت هواداران‌مان را در بازی‌ها نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره مشکل گلزنی و کم گل بودن بازی‌های این فصل خاطرنشان کرد: این فصل در فوتبال ما فقر گلزنی است. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم مشکل گلزنی دارند، چه برسد که تیم‌هایی مثل ما کل هزینه‌ای که می‌کنیم، به اندازه یک مهاجم آنهاست. شرایط هر بازی هم متفاوت است و اگر ما در بازی با سایپا گل می‌زدیم، اتفاق بازی با اراک (برتری ۳ بر صفر نساجی) تکرار می‌شد. امروز ترس و استرس دو بازی قبل روی تیم ما بود و به همین دلیل بازیکنان می‌ترسیدند که بازی مساوی شود که کمی محتاط عمل کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.