فدراسیون فوتبال امارات از پایان رسمى همکارى با سرمربى کلمبیایى و فسخ دوجانبه قرارداد با خورخه لوییس پینتو خبر داد.

فدراسیون فوتبال امارات از پایان رسمى همکارى با سرمربى کلمبیایى و فسخ دوجانبه قرارداد با خورخه لوییس پینتو خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه لوییس پینتو سرمربى تیم ملى امارات تنها ۱۵۴ روز هدایت این تیم را بر عهده داشت و با دریافت غرامت ۵۰۰ هزار دلارى قرارداد این مربى به صورت رسمى فسخ شد.

یوسف حسین نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات با اعلام این موضوع از آغاز مذاکرات با تن کاته مربى با تجربه هلندى و مامیچ مربى صربستانى خبر داد و گفت: ما نمى‌خواهیم زمان را از دست بدهیم و با مربیانى وارد مذاکره شدیم که سابقه فعالیت در فوتبال امارات را داشته و شناخت کافى از بازیکنان ما دارند. رازوویچ سرمربى صرب الوحده نیز گزینه دیگر ماست که البته تنها در صورت موافقت این باشگاه او را به خدمت مى‌گیریم.

پینتو با تشکر از فدراسیون امارات در این نشست گفت: قطع همکارى بهترین تصمیم ممکن بود. من تمام تلاش خودم را کردم اما در نهایت به اهدافى که داشتیم نرسیدم و آن پینتویى که انتظار مى‌رفت، نبودم به همین دلیل ترجیح مى‌دهم کناره‌گیرى کنم و فرصت را به مربى دیگرى بدهم. در خصوص جانشینى کى‌روش در تیم ملى کلمبیا هم باید بگویم این موضوع دلیل جدایى من نیست و پیشنهادى براى هدایت تیم ملى کشورم دریافت نکردم.

گفتنى است پینتو سى و ششمین مربى تاریخ تیم ملى امارات بود که تنها در سه بازى تدارکاتى هدایت این تیم را در دست داشت و در دو بازى مقابل ازبکستان و بحرین شکست خورد و تنها توانست تاجیکستان را مغلوب کند. تا با کسب یک پیروزى در طول ۵ ماه از تیم ملى امارات جدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.