هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: پیکان تیم خوبی است که بازی کردن با آن برای استقلال نه خیلی ساده است و نه خیلی دشوار.

اصغر طالب نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرعه برای استقلال در این فصل به گونه‌ای شده که آنها یک در میان بازی‌های سخت و ساده دارند. بازی‌های نسبتاً ساده در خانه و بازی‌های نسبتاً دشوار خارج از خانه است. شاگردان فکری لیگ را با یک بازی ساده مقابل مس رفسنجان آغاز کردند، با یک بازی دشوار مقابل فولاد ادامه دادند و دوباره در خانه خود به تیمی رسیدند که نسبتاً ساده بود و حالا به پیکان رسیده‌اند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: پیکان شاید به سختی فولاد نباشد، اما قطعاً به سادگی ماشین سازی و مس رفسنجان هم نیست. آنها یک تساوی و یک پیروزی دارند و خودشان می‌توانند در صورت کسب امتیازات کامل این بازی به بالای جدول صعود کنند و این انگیزه پیکانی‌ها را برای این بازی بیشتر می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: مهدی تارتار (سرمربی پیکان) باوجود جوانی به سبب سالهای زیاد کار کردن در لیگ‌های یک و برتر، مربی پخته و باتجربه است و با شگردهایی که دارد روش بازی کردن با تیم‌های بزرگ و مدعی را بلد است. او معمولاً در این بازی‌ها با استراتژی که به کار می‌گیرد بازی را برای تیم مقابل دشوار می‌کند و بعضاً با همین روش امتیاز هم می‌گیرد.

طالب نسب تصریح کرد: محمود فکری باید با پیروزی در این بازی ثابت کند توان امتیاز گرفتن خارج از خانه و مقابل تیم‌های خوب را دارد. او باید در چنین بازی‌هایی عیار خود را نشان دهد و از همین رو این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

هافبک چپ پای دهه هشتاد آبی پوشان اضافه در خصوص اتفاقی که بین دو دروازه‌بان این تیم افتاد اظهار داشت: وقتی تیمی دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح دارد باید منتظر چنین حاشیه‌هایی باشد. من امیدوارم این آخرین قهر و آشتی باشد که در بین این دو دروازه‌بان می‌بینیم. مدیریت کردن بین مظاهری و حسینی کار ساده‌ای نیست و یکی از هنرهای مربیان بزرگ اداره فضای درونی تیمش است.

وی خاطر نشان ساخت: من برای تیمی که در آن بازی کردم و به آن علاقه دارم آرزوی موفقیت می‌کنم و این تنها کاری است که در این مقطع از دست من بر می‌آید. فکری هم مربی است که اشتباه روی این نیمکت ننشسته و امیدوارم او در مسیری که گام بر می‌دارد موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.