سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بازی برگشت تیمش مقابل نماینده اوکراین را مهمترین بازی کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بازی برگشت تیمش مقابل نماینده اوکراین را مهمترین بازی کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) رئال مادرید در خانه شاختار دونتسک در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راجع به اهمیت این بازی که پیروزی در آن کهکشانی‌ها را به مرحله بعدی خواهد رساند، به خبرنگاران گفت: این مهمترین بازی‌ ما در مرحله گروهی است چون سه امتیاز آن منجر به صعود ما خواهد شد. تیم ما برای بردن این بازی همانقدر انگیزه دارد که در بازی‌های قبل. تیم ما شرایط عجیبی دارد که تحت تأثیر مصدومیت‌های ناشی از نداشتن یک اردوی پیش فصل مناسب است. با این حال در رئال مادرید انگیزه هرگز نمرده است. بازیکنان من می‌دانند جایگاه‌شان کجاست و بازی در رئال مادرید یعنی چه. پس آنها همیشه انگیزه دارند.

زیدان درباره دلیل مشکلات تیمش در این فصل گفت: فعلاً تیم ما در پیدا کردن ثبات مشکل دارد. البته قبل از این هم همیشه مقاطع سختی برای رئال مادرید شکل گرفته است و ما هم همیشه آنها را پشت سر گذاشته‌ایم.

زیزو درباره اینکه آیا در رویکرد او برای تعامل با اصحاب رسانه تغییری ایجاد شده است هم گفت: خیر. من عوض نشده‌ام. من همان آدم قبل هستم و عوض هم نخواهم شد.حالا شاید گاهی اوقات بیشتر و گاهی اوقات کمتر جدی به نظر برسم اما در مجموع تغییر نخواهم کرد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پایان به خبرنگاری که با نقل اظهارات اخیر پزشک تیم ملی بلژیک پرسید آیا درست است که مصدومیت‌های متوالی ادن ازار در این فصل به خاطر استرس بوده، پاسخ داد و گفت: خیر، این چه حرفی است! ادن بازیکن بسیار قدرتمندی است. این هم یک مصدومیت دیگر برای او بوده و البته ما هم از این موضوع ناراحت هستیم. در خیلی از تیم‌ها چنین شرایطی پیش می‌آید اما ما باید به کارمان ادامه دهیم چون کلی بازیکن دیگر داریم. با این حال ادن هم بازیکنی قدرتمند است. من هم در توانایی‌هایش شک ندارم، همینطور در اینکه او می‌خواهد اینجا بماند. با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای او رخ داده ما باید به او کمک کنیم.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در اوکراین به مصاف تیم شاختار دونتسکی می‌رود که در دور رفت بازی‌های مرحله گروهی کهکشانی‌ها را در مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.