سازمان لیگ فوتبال ایران از باشگاه استقلال درخواست کرد که در آستانه شهرآورد پایتخت، کانون‌های هواداری را در مقابل این سازمان قرار ندهند. همچنین اعلام شد که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا دیدارهای معوقه لیگ برتر و پس از آن شهرآورد برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرده بود که باید دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که به دلیل حضور پرسپولیسی‌ها در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، زمان برگزاری آن در تقویم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان یکی از دیدارهای هفته هفتم نامعلوم است، برگزار شود و در این صورت استقلال در هفته هشتم مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در واکنش به این اظهارات، اعلام کرد که خیلی زود به استقبال چالش‌های شهرآورد رفته‌ایم و با توجه به اظهارات مطرح شده، اگر سازمان لیگ دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را چه قبل و چه بعد از شهرآورد برگزار کند، حاشیه‌ساز خواهد بود.

وی از مسئولان تیم‌ها درخواست کرد تا در موارد مطرح‌شده دقت کنند و کانون‌های هواداری را مقابل سازمان لیگ فوتبال قرار ندهند و این سازمان را درگیر چالش‌های هواداری نکنند.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با اشاره به این‌که اگر تیم‌ها تمرکز خود را روی نتیجه‌گیری بگذارند، هم تمرکز خود را حفظ خواهند کرد و هم تمرکز سازمان لیگ را به هم نخواهند زد، گفت: شرایط عادی را برای برگزاری مسابقات تجربه نمی‌کنیم و علاوه‌بر مشکلات کرونایی، با شرایط آب و هوایی مواجه هستیم.

پس از فینال آسیا؛ ابتدا دیدارهای معوقه، سپس شهرآورد

مهدی همچنین اعلام کرد: فعلا باید منتظر تاریخ اعزام پرسپولیس به قطر باشیم چراکه مسئله قرنطینه را پیش رو خواهیم داشت. در نهایت اما پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های معوقه را برگزار خواهیم کرد و پس از آن نیز سراغ شهرآورد خواهیم رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )