گروه استان‌ها - سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست مقابل گل‌گهر گفت: امروز حداقل حق ما مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم، می‌گفتم که امروز خوب نبودیم اما متأسفانه امروز بدشانسی به ما رو کرد.

گروه استان‌ها - سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست مقابل گل‌گهر گفت: امروز حداقل حق ما مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم، می‌گفتم که امروز خوب نبودیم اما متأسفانه امروز بدشانسی به ما رو کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان که با شکست یک بر صفر ماشین‌سازی همراه بود، اظهار داشت: هنوز هم وقتی بازی را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که هرچقدر هم کار می‌کنیم برای این تیم کم است. در سه بازی روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

وی افزود: امروز هم بازیکنان خوب تلاش کردند و خوب جنگیدند. در همه نقاط زمین مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. مقصر اصلی باخت من هستم و باید بیشتر از این زمان گذاشته و تمرکز کنیم تا این شکست را جبران کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به شرایط تیمش گفت: به آینده ماشین‌سازی امیدوار و خوش‌بین هستم. مطمئن باشید بدشانسی‌های ما تمام خواهد شد.

بیاتلو ادامه داد: ما در دقیقه ۸۹ با ذوب‌آهن مساوی کردیم در حالی که یک بر صفر جلو بودیم. فکر می‌کنم سرنوشت این بازی را دو صحنه عوض کرد، در دقیقه ۸۰ توپی که به دست بازیکن ما برخورد کرده و پنالتی بود و صحنه‌ای که در دقیقه ۹۵ داور از کنار پنالتی ما گذشت که بازیکن حریف با دستش نگذاشت توپ وارد دروازه شود. در مورد داوری زیاد صحبت نمی‌کنم اما به نظرم در این بازی عدالت برقرار نشد.

وی در مورد اینکه آیا ماشین‌سازی با همین روند در بازی‌های آتی به میدان می‌رود یا تاکتیک این تیم در هفته‌های بعدی تغییر خواهد کرد، گفت: به نظر من امروز هم موقعیت‌سازی و حفظ توپ کردیم و هم موقعیت کمتری به حریف دادیم. ما باید بیشتر روی این کار کنیم تا تیممان از این نظر پیشرفت کرده و موقعیت‌های بیشتری به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که "آیا با توجه به نوپا بودن تیم و تجربه خودتان در لیگ برتر، از شکست خفیف در مقابل صدرنشین لیگ راضی هستید؟" گفت: نه، همان‌طور که گفتم امروز حداقل حق ما مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم، می‌گفتم که امروز خوب نبودیم اما متأسفانه امروز بدشانسی به ما رو کرد و باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم.

بیاتلو در مورد اینکه آیا خلاء یک مهاجم تمام‌کننده و شش‌دانگ را در تیمش احساس می‌کند یا خیر، گفت: این مشکل فوتبال مملکت ما است چه برسد به ماشین‌سازی. تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس، تراکتور، استقلال، سپاهان و آن‌هایی که وضعیت مالی‌شان خوب است، مشکل گلزنی دارند. ما اینجا فقط می‌توانیم سازندگی داشته باشیم نه اینکه مهاجم شش‌دانگ بخریم. باید بیشتر کار کنیم تا به آن ایده‌آل برسیم.

وی در پایان گفت: از هوادارانمان عذرخواهی کنم که تا به امروز نتوانسته‌ایم آن‌ها را خوشحال کنیم. مطمئن هستم و به آن‌ها قول می‌دهم که در هفته‌های آینده ان‌شاءالله فوتبال بهتری را همراه با نتیجه از تیممان خواهند دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.