نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودروی خراسان در چارچوب دیداری از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۲ تک گل نیمه نخست را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و آرمان رمضانی.

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی و امیرحسین کریمی

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول

دقیقه ۹: شوت آرمان رمضانی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان شهر خودرو در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۸: ابوذر صفرزاده از فاصله دور شوت محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک نیز این توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را امید عالیشاه با فاصله اندک از روی دروازه حریف به بیرون زد.

دقیقه ۲۷: نفوذ امید عالیشاه از جناج چپ و ارسال این بازیکن روی خط شش قدم به نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع شهر خودرو در داخل محوطه جریمه باعث شد، توپ در موقعیتی بسیار عالی زیر پای آرمان رمضانی قرار بگیرد اما مهاجم سرخپوشان به شکل عجیب نتوانست دروازه خالی شهر خودرو را باز کند.

دقیقه ۳۶: میلاد سرلک اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال سعید آقایی روی یک ضربه ایستگاهی را سید جلال حسینی با یک ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل اول پرسپولیس در این بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.