مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس در شب توقف تیمش در خانه بنونتو جمله‌ای را رو به داور به زبان آورد که تاوانی سنگینی برای او داشت.

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس در شب توقف تیمش در خانه بنونتو جمله‌ای را رو به داور به زبان آورد که تاوانی سنگینی برای او داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لحظاتی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال یوونتوس و بنونتو در هفته نهم سری A داور ناگهان کارت قرمز را از جیبش خارج کرد و به سمت آلوارو موارتا گرفت. دلیلش هم اعتراض مهاجم اسپانیایی یوونتوس به تصمیم داور درباره اتفاقی بود که در آخرین دقیقه بازی رخ داد.

موراتا که در آخرین دقیقه بازی یک موقعیت گلزنی به دست آورده بود، با ضربه‌ای که در محوطه جریمه بنونتو از مدافع حریف دریافت کرد، نقش بر زمین شد. داور اما این اتفاق را پنالتی تشخیص نداد و اعتراض موراتا هم فایده‌ای نداشت. اعتراض موراتا به داور اما تا پس از به صدا درآمدن سوت پایان ادامه داشت و یکی از جملاتی که به زبان آورد کاسه صبر دفابریتزیو پاسکوا را لبریز کرد تا او بازیکن اسپانیایی یووه را با کارت قرمز جریمه کند.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت، موراتا به پاسکوا گفته است: چگونه آن پنالتی شرم‌آور را تشخیص ندادی؟!

اخراج موراتا او را حداقل یک جلسه از همراه یوونتوس (در دربی تورین) محروم می‌کند، اما اگر کمیته داوران فوتبال ایتالیا رفتار او را زننده تشخیص دهد ممکن است که محرومیت او بیشتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.