جمعیت حامیان هوادار فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای درخواست عضویت در مجمع فدراسیون فوتبال در مجمع سال آینده را کرده است.

جمعیت حامیان هوادار فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای درخواست عضویت در مجمع فدراسیون فوتبال در مجمع سال آینده را کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعیت حامیان هوادار فوتبال ایران به دنبال تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد که این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با سلام و احترام با عنایت به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران و تصویب اساسنامه مورد توافق فیفا و فدراسیون، جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت حضور تمامی اعضای محترم آن مجمع، به استحضار می‌رساند؛ جمعیت حامیان هواداران در امتداد اهداف فرهنگی و ارزشی خود همواره صادقانه و صمیمانه با تمام بضاعت و توانمندی‌های موجود در خدمت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی و هواداران عزیز در جهت اعتلای فرهنگ ورزشی میهن اسلامی خواهد بود.

به این ترتیب، آنچه مسلم است انتظار می‌رود همانگونه که در سایر کشورها، هوادران که بی‌تردید یکی از ارکان مهم و سرمایه‌های اصلی در رونق صنعت فوتبال دنیا محسوب می‌شوند و یک نماینده به‌عنوان عضو رسمی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دارند، این مهم از منظر فرهنگی و ارزشی با نگاه کارشناسانه مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

تصویب اساسنامه و تأیید صورت‌های مالی پیش از اعلام ابهامات از سوی حسابرس!

لذا این جمعیت نیز به‌عنوان تنها نهاد مردمی مرتبط با میلیون‌ها هوادار فوتبال که با مجوز رسمی وزارت کشور فعالیت می‌کند، با توکل به ایزد منان امید دارد با حمایت مشفقانه و منصفانه اعضای ارجمند و مراجع ذیصلاح، در جلسه آتی و تکمیلی که سال آینده برگزار خواهد شد، به عضویت آن مجمع خدوم در آید. ان‌شاءالله.

معاونت روابط عمومی و امور فرهنگی جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم‌های ملی».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.