مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: ما هفته‌به‌هفته پیش می‌رویم. بازی با ماشین‌سازی در ذهن ما اولین و آخرین بازی لیگ است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: ما هفته‌به‌هفته پیش می‌رویم. بازی با ماشین‌سازی در ذهن ما اولین و آخرین بازی لیگ است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید الهویی، مربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: به هفته چهارم لیگ رسیده‌ایم و خوشبختانه شاهد دور مرتب مسابقات هستیم که اتفاق بسیار خوبی است. امیدواریم که برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ همین‌گونه ادامه پیدا کند تا تیم‌ها در شرایط مسابقه باقی بمانند.

وی در مورد بازی فردا مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی این هفته ما برابر ماشین‌سازی، یکی از تیم‌های جوان با سازماندهی دفاعی خیلی خوب، بازی سختی خواهد بود. امیدواریم شرایط آب و هوایی تبریز هم مناسب بوده و زمین کیفیت مناسبی برای بازی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: همان‌طور که گفتم ماشین‌سازی تیم جوانی است که کادر فنی و بخش زیادی از بازیکنان این تیم در فصل اخیر جدید هستند و با سبک بازی مورد نظر آقای بیاتلو تقریباً سازگار شده‌اند. نتایج یکی دو هفته اخیر هم نشان می‌دهد که بازیکنان ماشین‌سازی سعی می‌کنند بازی مد نظر سرمربی این تیم را انجام دهند.

الهویی با ابراز امیدواری برای کسب ۳ امتیاز دیدار با ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم، بازی مقابل تیم جوان، دونده و درگیر که ساختار دفاعی منظمی دارد، سخت خواهد بود ولی امیدوارم بچه‌های ما برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر آقای قلعه‌نویی را به بهترین شکل در بازی فردا ارائه کنند و نتیجه مطلوب را بگیریم.وی در مورد شرایط گل‌گهر سیرجان پیش از دیدار فردا گفت: تیم گل‌گهر در شرایط خوبی به سر می‌برد. روند تمرینات ما در طول هفته گذشته روند خوبی بوده است. برای بازی با ماشین‌سازی بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و همه بازیکنان در اختیار آقای قلعه‌نویی هستند تا آن‌ها را با تصمیم خود و بر اساس شرایط بازی به زمین بفرستند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان گفت: همان‌طور که در هفته‌های قبل آقای قلعه‌نویی و دیگر اعضای تیم صحبت کردند، ما هفته‌به‌هفته پیش می‌رویم. بازی با ماشین‌سازی در ذهن ما اولین و آخرین بازی لیگ است. سعی می‌کنیم با تمرکز کامل در این بازی سخت حاضر شویم و دستورات تاکتیکی طراحی‌شده توسط آقای قلعه‌نویی را به بهترین شکل اجرا کنیم. امیدواریم نتیجه مطلوبی در این بازی بگیریم و بتوانیم تنها بازی لیگ را به بهترین شکل ممکن برای خودمان به پایان برسانیم.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.