محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازی با استقلال شرایط خوبی داریم و می‌توانیم حریف‌مان را در بازی روز سه‌‌شنبه به دردسر بیندازیم.

محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازی با استقلال شرایط خوبی داریم و می‌توانیم حریف‌مان را در بازی روز سه‌‌شنبه به دردسر بیندازیم. محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم پیکان گفت: پیکان وضعیت خوبی دارد و از دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفته‌ایم، البته در بازی با ذوب‌آهن هم می‌توانستیم به برد برسیم، ولی تصمیم عجیب داور همه چیز را تغییر داد. این درست است که پنالتی گرفته شده صحیح نبود، ولی اقدام داور در عوض کردن تصمیمش زشت و غیرقانونی بود. این اتفاق فقط در فوتبال ایران دیده شده است. شما هیچ کجا سراغ ندارید که داور چهارم با موبایل یک صحنه را ببیند و به داور بگوید که تصمیمش را عوض کند. من هم در این مورد به داور اعتراض کردم که ایشان حرف بدی زد و یک کارت زرد هم به من نشان داد.

وی راجع به دیدار روز سه‌شنبه تیمش برابر استقلال، تأکید کرد: استقلال تیم خوبی است، ولی ما برای این بازی انگیزه و روحیه بالایی داریم و می‌خواهیم به برد برسیم. زمانی که در پارس جنوبی بودم با هدایت مهدی تارتار استقلال را شکست دادیم و امیدواریم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. تارتار از شکست بدش می‌آید و امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم تا آقا مهدی را خوشحال کنیم. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و می‌توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم.

مدافع پیکان در مورد صحبت‌های هفته قبل تارتار و اینکه وی قصد کنار رفتن از سرمربیگری تیمش را داشت، تصریح کرد: آقا مهدی زمانی به پیکان آمد که فرصت زیادی در اختیار نداشت. از طرفی عدم شناخت او روی تیم کارش را سخت کرده بود. من بهتر است یک مثال بزنم. زمانی که گواردیولا به بایرن مونیخ رفت، هاینکس همه جام‌ها را کسب کرد بود و گواردیولا نتوانست در حد انتظار در این تیم موفق باشد، ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم که او مربی بدی است یا بایرن تیم ضعیفی بوده است.

ستاری افزود: تیم ما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد و همه بازیکنان ما خوشحال شدند که تارتار در این تیم ماندگار شد. تمام تلاش ما این است که با عملکرد خوب‌مان جواب زحمات تارتار و همکارانش را بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.